TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota S-FR

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #451201  av Makk
 
Den der var langt fra fin.

Ser ut som en fiat multipla og en mini har hatt uhellig sex.
 #451202  av Myklebust
 
Liten, billig, lettvekts morrobil med bakhjulsdrift er jo aldri feil! Personlig liker eg designet og. Ser jo mykje 800 i det, men dessverre litt for mykje Mini-trekk i tillegg.... Veit det er mange som syns bilen er ganske heslig.
 #451203  av Sarlacc
 
Makk skrev:Ser ut som en fiat multipla og en mini har hatt uhellig sex.
Den var god! :lol:

- Men jeg liker utseendet på bilen, den har attitude :-)
 #451204  av ArildM
 
Hærlig sær Japansk bil.
900kg ish, lett, billig.
Synes den var kul jeg 8)
Nå gjenstår det bare å se om den blir lansert, og hva prisen blir.
Liker den tydelige S800 likheten.
Men 4 voksne i en sånn bil? DET blir trangt, tilogmed på bildene i den offisielle infoen er jo personene overlappet hverandre.
Hvorfor ikke bare lage en to-seters bil?
 #451205  av ArildM
 

Tydelig hvor inspirasjonen kommer fra :) Selv om S800 er liiiiten 8)
 #451207  av Myklebust
 
Toseters bil? Kor skal bagasjen sitte då? ;) Einaste eg bruker sånne bakseter til.. Også en og annen nevø.
 #451208  av Sarlacc
 
ArildM skrev:Hærlig sær Japansk bil.
900kg ish, lett, billig.
Synes den var kul jeg 8)
Nå gjenstår det bare å se om den blir lansert, og hva prisen blir.
Liker den tydelige S800 likheten.
Men 4 voksne i en sånn bil? DET blir trangt, tilogmed på bildene i den offisielle infoen er jo personene overlappet hverandre.
Hvorfor ikke bare lage en to-seters bil?
Det er trangt i GT86 også, og der fungerer det sånn at jeg kan ha barn i baksetet hvis jeg trekker førersetet så langt fram at det blir lite behagelig å kjøre.
Men det går, og det er vel det som er poenget :D

Veldig spent på prisen. Toyota indikerer at den blir billig... 1.5L motor med 130hk og norske avgifter... Jeg tipper 240.000 :-)
- Og da tror jeg det finnes et marked for en slik bil.
 #451209  av celicat23
 
Får litt sånn "GT86 har knulla en daihatsu copen" vibber. Vet ikke helt om jeg liker det. Hakket litt for japansk-søt, samme problem som med siste generasjon mr2 liksom... Men bedre enn siste mr2'n da, men.... Nja. Noen trenger å hoste opp noe frekt body kit så hjelper det på.
 #451211  av Sarlacc
 
celicat23 skrev:... Noen trenger å hoste opp noe frekt body kit så hjelper det på.
Der er det ingen grunn til bekymring. Hvis det kommer en femtedel av alt som er laget til GT86 så blir det rikelig.
Tipper at selv de som vil klippe skjermene i fillebiter og feste på obskøne glassfiber-baljer med popnagler får sitt 8)