TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Sakseliftere, erfaringer?

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #452938  av Makk
 
Noen som har erfaring med sakseliftere?

Garasje står og banker på døra og det er høyaktuelt.

Ja, 2 søyler er bedre men nei, jeg har ikke plass, 4 søyler har jeg i familiegarasjen og 2 søyler på jobb så.

Planen er og lage et nedsenkt firkanthull med kanter på sidene som har en hengslet stålplate på som hviler på bukken tvers over i nederste posisjon, så kan en bare legge luka over til andre sida og bruke begge løpa fortsatt, blir dobbelgarasje med 2,50 innvendig høyde.

Noen som har peiling på disse sakseløfterne og/eller kan komme med en anbefaling og link?
 #452945  av ArildM
 
Har ikke nordic lift mye greit da?
Vurdert de selv. eneste med sakseløfter er vel litt dårlig plass under bilen? Ellers er det jo kongegreit å ha da :)
 #452946  av Makk
 
90 prosent av all skruing foregår rundtom på hjula, er vel eneste eksosanlegg og mellomaksel en skal noe med på midten så jeg klarer meg flott :D
 #455140  av OleST
 
Kan legge ut noen bilder av hvordan det er og komme til under sakseløfterne vi har på skolen, er egentlig greit med plass. Eksos og mellomaksel blir nok litt knot men med noen mellomlegsblokker så går det også an.
 #455142  av OleST
 
Makk skrev:Necro, har allerede kjøpt 2 søyler lav og flyttbar modell istedenfor, helt super :D
Oki