TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Noen som kjenner til denne bilen?

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #454257  av ArildM
 
Kul supra. Klarer aldri å huske hvilken av disse som ble krasjet på bane i sin tid.
Men singelturbo kan vel bli litt trøblete? Er vel ingen som er godkjent med det i vognkort såvidt jeg vet.
Ellers så den jo strøken ut da :)
 #454259  av celicat23
 
Var ikke den som ble seende litt ut som banan etter en tur på banen solgt av grua auto (uten å nevne det ett eneste sted i annonsen) og med komplett bodykit på? Mener den var litt jazz'a opp.
 #454262  av celicapower
 
meiner dere at dette er den samme som blei solgt på grua auto for ei stund tilbake? Ja den hadde fullt bodykit på. Og etter samtale med de på grua så sa han at den hadde våre kollisjon skada men at bilen var rettet opp igjen :) har sendt Mail til de så selge an nå om skilt nr ect men har ikke fått noe svar ennå :(
 #454264  av celicapower
 
Makk skrev:Går bare opp i pris jo lenger sida den var krasja å ihjelrudta bak, jevlig useriøst å ikke nevne det ja.
Ja er du sikker på at dette er den samme bilen? Skal sende nye Mail til de og spør om skilt nr.
 #454268  av Makk
 
Isåfall så beklager jeg, pærefull i Nederland igårkveld og så hvit supra på TS, automatisk trodde det var den :D
 #454324  av celicapower
 
Da har jeg snakket med bil forhandleren. Å ifølge forhandleren så har det visst våre stor respons på bilen :shock: det har visst våre ni bud på an. Men selgeren har bestemt seg for å selge bilen til en entusiast slik at det var visst ikke hvem så helst som fikk kjøpe an.

Litt info om bilen: den blei importert i fra USA i 2005? Og det har våre 3 eigere på på an her i landet. Forrige eiger var visst supramannen og det er han som har bygget om bilen.
Bilen er heller ikke våre banekjørt.

Ringte igjen i dag for å høre om det var mulig å komme å se på den neste uke. Men de har visst "valgt ut" en kjøper og bilen vil bli hentet på lørdag.

Så det ser ut som dette virkelig er et smykke av en supra som jeg kunne tenkt meg og å eige en dag. Men de ville ikke gi ut skilt nr. Så det kan bli litt vanskelig å fylle med bilen :(
 #454325  av ArildM
 
Morsomt å høre at det er såpass stor rift da :)
Og enda morsommere at de heller finner rett kjøper, enn å presse ut maks penger av den :)
 #454337  av celicapower
 
Og det at de ikke vil gi ut skilt nr kan eg forståd. Mangen så ikke oppgir det uten at de er seriøst inntresserte. Men syns det er merkelig at ingen her på forumet har kjennskap til den :? Spesielt når den har hvert i Norge siden 2005.
 #454350  av Makk
 
Ikke gi skiltnummer = maksimum useriøst og gir en skikkelig grobunn til spørsmålet : "Er det 300k i forbrukslån på bilen eller???"

Bruktbilselgere burde likestilles med landsforredere på avrettings oppstillingen.....

Det å det i hele tatt selge en bil uten og opplyse om de mest vesentlige ting man vet om er faen ikke norsk i det hele tatt, tar sterk avstand fra svindlere :evil: