TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Noen som kjenner til denne bilen?

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #454352  av ArildM
 
Er det en bransje svindlerene trekker mot er det definitivt den bransjen :lol: Er ikke uten grunn at bilselgere og lakkerere er de med stor pengebok full av svarte tusenlapper. Ikke alle, men mye. En bransje som har litt å gå på kan du si :lol: :wink:

Men jeg bare lurer på denne, om du skal betale en halv million for en singelturbo-supra, er ikke det litt skummelt? Skjønner om det er en MR2 til 50lapper, da gjør det ikke noe om du mister skiltene. Men på denne så skal du bare håpe at det går bra liksom? For du får jo aldri i verden godkjent singelturbo?

Kan jo bygge den om igjen til twinturbo, men det medfører jo en aldri så liten kostnad da :wink:
 #454384  av ArildM
 
Lett å være forumkriger og disse en fin Supra, men om den er oppbygd og har ikke godkjent i nærheten av hva motoren yter så synes jeg det er et drøyt salg :)
Økonomiske heftelser
Det er tatt lån/pant i denne bilen for kr. 462.016,-
EU-kontroll
Godkjent. Neste frist er 28.02.2017.
HÃ¥per ny eier koser seg masse med denne uansett :)
 #454388  av celicapower
 
Snakket med de igjen i dag pga jeg er på ferie her i lillehammer og tenkte å reise bort å se på an pga jeg var inntresserte i bilen. Men den er visst reserverte ut uken for 515000kr.