TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lever min gammle Mr2 Turbo?

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #454825  av Mr2stord
 
Hei.

Eg lurer veldig på om min gammle Mr2 Turbo lever endo. Eg kjøpte den i 2002/2003, og fikset den opp etter store hærverk skader. Solgte den til ei som etter min smak totalt ødela den med styling. Den blei så solgt til Makrkus, og va kjæresten hans som brukte den(mulig hu som eigde den og) Sist eg såg noko om den, var det ein tråd her om den hadde problemer med ladetrykk. Var då ein ny eiger(husker ikkje navn) Bilen var rød og ST..... registrert.
Vært løye og sett korleis den hadde det no :)

Legger ved bilde rett etter lakk(ja eg ser hva som står på bilde :lol: , og fant bilde av den etter den havna hos Markus i Stavanger.
Vedlegg
Ny lakka etter eg fikset den rundt 2003.
Ny lakka etter eg fikset den rundt 2003.
99420.jpg (26.95 kiB) Vist 7632 ganger
Her er kjæresten til Markus med den.
Her er kjæresten til Markus med den.
Mr2Turbo.jpg (59.38 kiB) Vist 7632 ganger
 #454858  av angrykid
 
Ser egentlig litt mørkt ut, da den var sist eu-godkjent i 2007 og avregistrert i 2009 i august. :-|
 #454874  av ArildM
 
Ikke bare jeg som har brukt bilen som sjekketriks altså hehe :mrgreen:
Har samme mistanke om min gamle UC13619, fant tilogmed han jeg solgte den til på Facebook, men fikk aldri svar på hva som skjedde med den :? Spørs om begge er dratt til Toyota himmelen hvor den kan jakte evige vakre svingte veier i en eller annen fiktiv utstad i gamlelandet Japan :( 8)
 #454911  av Mr2stord
 
angrykid skrev:Ser egentlig litt mørkt ut, da den var sist eu-godkjent i 2007 og avregistrert i 2009 i august. :-|
Hmmmm, fant du den infoen? Finner ingenting på reg.nummer på den eg :o
 #454912  av Mr2stord
 
ArildM skrev:Ikke bare jeg som har brukt bilen som sjekketriks altså hehe :mrgreen:
Har samme mistanke om min gamle UC13619, fant tilogmed han jeg solgte den til på Facebook, men fikk aldri svar på hva som skjedde med den :? Spørs om begge er dratt til Toyota himmelen hvor den kan jakte evige vakre svingte veier i en eller annen fiktiv utstad i gamlelandet Japan :( 8)
Synd dei ikkje får den statusen dei fortjener i Norge lengre :cry: Er kun supra som holder seg litt oppe her i landet av Toyota, synd alle skal kjøre BMW eller VAG :shock:
 #454916  av Makk
 
Synd for dem at dem vil kjøre en bil som alle andre har, uten hverken sjel eller veiegenskaper, en bil for folket uten fantasi og bmw'er med 4'ere og mer penger i 'M' bagdes enn bilen er verdt :p :p