TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hiace skillevegg "forlenger"

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #455319  av Fred
 
En gang i tiden fikk man kjøpt et "byggesett" som la tilbake skilleveggen i hiace ca 15 cm i toppen.
Det var ett sett med plater som man monterte på den originale skilleveggen.
Skulle ikke tilfeldigvis være noen som har det liggende, som kunne tatt noen mål/ bilder av det settet?
Går fortstatt an å få tak i comfortveggen, men folk skal jo ha gull for det....
Bygde tilbake veggen i min forrige hiace litt på frihånd, og det fungerte fint det, men vil gjøre det litt penere i denne bilen...
Eller om det er noen som husker produsenten på det settet... Var det Loyds tru?
 #455320  av OleST
 
Tror du at satans kvegvesen liker dette da? :lol:

Er vel mulig og få lagd spacere som flytter veggen?
 #455321  av Fred
 
Dette var jo ting som ble solgt som original del en gang i tiden, så ser ikke for meg at det skal være noe problemer med det.
 #455328  av OleST
 
Fred skrev:Dette var jo ting som ble solgt som original del en gang i tiden, så ser ikke for meg at det skal være noe problemer med det.
hvis du finner tegninger og/eller mål på de så kan jeg kanskje lage ett sett til deg? (går tip vg1 (het sveis og konstruksjon før)) det vil nok ikke koste mer enn frakta hvis jeg gjør det som prosjekt på skolen.


(send en PM hvis du er interesert så kan vi finne ut av det)
 #455330  av Fred
 
Om jeg finner tegninger og mål, så er det absolutt interessant. Sier ifra om det skulle dukke opp noe.
Hadde jeg finni et sett fra den tia, så kunne jeg målt opp nøyaktig.
 #455354  av OleST
 
Fred skrev:Om jeg finner tegninger og mål, så er det absolutt interessant. Sier ifra om det skulle dukke opp noe.
Hadde jeg finni et sett fra den tia, så kunne jeg målt opp nøyaktig.
Ja, gjør det. Jeg hjelper deg gjerne!