TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Billigste forsikring? MR2 MK2

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #458293  av Bugster
 
Hei

Nysgjerrig på å høre hva dere har i forsikringskostnader?

Jeg har en gammel 91 MR2 uten turbo som ikke er verdt mye slik den står nå. Frister derfor ikke å bruke mye penger på forsikring. Selskapet jeg bruker til vanlig skulle ha 4200 i året for kun ansvar, sa de. Hva betaler andre her?

Jeg er voksen og har full bonus på n'te året og bor i småby. :)

Bugster
 #458294  av Makk
 
Gjensidige for meg.

2500 i året for mk2 turbo med delkasko og 2700 for gtfour. 4000 for R sykkel og 2500 for huset mitt :p
 #458295  av CelicaTurbo
 
Du må rett og slett ta en ringerunde og få tilbud på hele pakken av forsikringer du trenger, og så må du være forberedt på å følge godt med på om premien stiger unaturlig fra ett år til det neste. I så tilfellet må du ta ringerunden på nytt.

Min far jobbet i NSB så jeg har forsikring gjennom Jernbanepersonalets bank og forsikring. De er kjent for veldig gode priser, men er kun åpen for ansatte og familier. Det betyr at jeg slipper å ringe rundt. Betalte 1800 for delkasko på MR2 ikke-turbo men det var med kun 4000km året. Betaler litt mer nå som jeg har turbo. Jeg har ikke MR2 som bruksbil.
 #458332  av ArildM
 
Slenger meg på Gjensidige, fikk utrolig gode priser der ett år jeg var medlem i NMK, og beholdt de gode prisene etter jeg meldte meg ut.
Tror det er under 4 i året for kasko på SW20en? 1300 for delkasko på Raven, 5000ish for Priusen, AW11en er veteran og koster 500 i året :) Greie å ha med å gjøre også hvis det er noe. Alltid lurt å ta alt under ett selskap forresten, så får du grei samlerabatt :)