TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Supra Mk4, hva mÃ¥ man forvente og betale for de forsjelige utgavene?

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #459205  av Forzinka
 
Heisann!
Mitt namn er då Kim og bor ca 30 min fra Bergen. Bil entusiaist som de fleste her inne, men har holdt meg til tyske merker. Pdd dato har eg en 94' Audi S2 Avant, men har også tildigere eid 93' Audi S2 Avant, 94' Audi S2 sedan ( 1 av 306 stk, meget sjelden bil) samt 95' Audi Rs2.
Som dere sikkert ser så var Audi S2 en av drømmebilene mine ifra ungdomen, og kan disse bilene inn og ut nå. Men har nå endelig mulighet til og kunne realisere en annen drøm ifra ungdomen, nemlig en Toyota Supra Mk4.
Driver i disse dager og gjøre klar S2 avant for salg (Ilp av sommern) samt finne ut hvilket budsjett eg skal sette meg, og her kommer da mine spørsmål inn:

Hva må man forvente og betale for dem forsjelige utgavene av Supra Mk4? Er jo helt klart mest inntrisert i en venstrestyrt Eurospec utgave, men samtidi er eg ikkje helt sikker på åssen markede er Pdd. Ikkje så mye og velge i på finn borsett fra noen annonser ifra 2013 eg har lagret. Noen som har fulgt med di siste årene som har noe peil på hva man må forvente og betale?

Beklager om eg poster i feil forumdel, isåfall må en moderator gjerne flytte den :)
 #459228  av ArildM
 
Eurospec ligger vel på 4-500 lapper? Avhengig av spesifikasjoner.
Import fra Tyskland kan man kaaanskje spare litt på, men Supra er ikke akkurat heldig for tollavgiftene.
Hvis man kan nøye seg med en Høyrestyrt bil kan man være heldig å komme under 300k.

Historisk sett er vel Supra en bil man ikke akkurat har gått i store tap på :) Håper du finner drømmebilen :)