TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #458993  av ArildM
 
WTF var det der? :shock: :lol:
 #458997  av OleST
 
Det var muligens "tannerite", ett eksplosivt stoff som kun kan detoneres av en kule i høy hastighet. Morsomt stoff.
 #458999  av Makk
 
Det ligger en video på youtube av en lignende smarting som skyter en tannerite dekt plentraktor...

Bladet under kommer som en boomerang og kapper av han foten!
 #459000  av OleST
 
SÃ¥pass ja.... Har ikke lekt noe med det selv men det er nok artig om en bruker det rett.

EDIT: Fant videoen.... Hurra for "Murica"....
 #459011  av Teamany
 
Kjempegreier, søkte etter tannerite på youtube...og vipps ---> 2 timer er gått av arbeidsdagen, og vi er komt nå over på video --> *OMG* BULLY FAILS INSTANT KARMA...
Da har vi vert gjennom tannerite videoer, 50Cal VS running car, running car epic fails, Rallycross fails, og no er det bøller i trafikken som får svi(meste parten av videoene er fra Russland, virkelig glad eg ikkje kjører bil der borti...)
Er bare 2 timer igjen til lunsj, så kan gå litt tilbake, sånn til Rallycross Crash compilation :) :lol:
Ekje mykje som skjer i oljo no for tie....
 #459014  av ArildM
 
Dødt her på jobb også.
Loker litt speedhunters, tsogn, broom.no og div anna sider for å få tia til å gå.
Værste er jo at det er minus 23 grader så det er pisse kaldt over alt, har lyst på vår snart :oops:
Another consideration is fuel economy. If you've ever driven a rotary car for more than a few miles, you quickly realized that they do not get very good fuel mileage. The best is usually around 16mpg. Simply switching to an LS1/T56 will jump that to around 25mpg. That's with a "pass smog in California" LS1 that has nearly 400hp in an ultra reliable completely stock configuration, installed a car that is likely to be lighter than when it was rotary powered. It's pretty hard to see a downside here...
Og folk lurer på hvorfor Rotary motoren er død? :D
Nå er vel kanskje RX7 motoren mye bedre siden den er turbomatet? Men uansett. vanskelig å skjønne fordelene når en ser opp i mot en Alu LS motor som nevnt over :)
 #459050  av celicat23
 
FAST'n'LOUD har begynt å gå igjen. Er ikke det samme uten Aaron, men siste sesong av The Grand Tour var så kjedelig at jeg har fortsatt ikke tatt meg bryet med å se alle episodene, så noe bil-relatert å se på er velkommen.
 #459056  av ArildM
 
Grand Tour var litt meeh, vet ikke om de begynner å bli for gamle eller bare er i ferd med å miste gnisten, eller kanskje bare produksjonsteamet ikke har kompetansen som BBC hadde?
Synes faktisk denne sesongen av Top Gear var fult på høyde, kanskje bedre enn Grand Tour. Likte både den Japansk inspirerte episoden denne uken, og camping episoden forrige uke. Vel gjennomført, god humor og bare mye tull og tøys i god Top Gear stil.
Vet ikke hva dere synes? Skal absolutt sjekke ut FastNLoud, enig ang Aaron, men hva annet har vi å se på for tiden? Har vel forresten 10-12 episoder av Street Outlaws å se enda :)
 #459060  av celicat23
 
Største problemet mitt med Top Gear er han Rory Reid. Jeg virkelig missliker han sterkt. Nesten like mye som Chris Evans. Han virkelig ødelegger episodene for meg.
 #459063  av ArildM
 
Joda, tydelig at han ikke går helt overens med de andre to, blir mer utafor når de er der alle tre. Men kan jo bare bli bedre? Er vel han som hoster Extra Gear også?

Sett noe på det nye showet til Aaron Kaufman ?
 #459065  av ArildM
 
Forresten:
SÃ…
DAMN
FORNØYD
MED
L E X U S E N
8)
 #459067  av Makk
 
Blasphemer!!!

S2 grand tour er mye bedre enn S1.

Ã… dem nye til top gear er ultra crap uansett hvem dem er haha.

Heldigbis ble den avdanka stjerna og radiobøgen kansellert, crime against humanity de to der.
 #459071  av ArildM
 
Tror han tok et slag for BBC laget, BBC viste at den nye programlederen kom til å bli hatet, så hvorfor ikke sette inn en skikkelig dust og la han ta slaget :lol:

Ellers så synes jeg genuint at produksjonsverdien/teknikken tidivis er mye bedre på Top Gear. Men hei, vi har jo det beste fra to verdner da, både Top Gear og Grand Tour? :D
 #459076  av ArildM
 
Digga den forrige Japan Inspirerte episoden jeg, og ser frem til dagens :)
Men det er bra vi er forskjellige :mrgreen:
  • 1
  • 1061
  • 1062
  • 1063
  • 1064
  • 1065
  • 1138