TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #459102  av lasse
 
AAAAAAAAHHHHHHHH!!
Fått unnagjort første turen med MR2’n i dag, DIGG!!
 #459103  av ArildM
 
Gz :D
Er enda en meter snø her, så sikkert en 2-3 uker før jeg tør å ta bilen ut :)

Men løftebukken er på vei :mrgreen:
 #459108  av celicat23
 
Det er kanskje å ta i litt, men det er NOEN aktuelle der :) Mest irriterende er det at den som frister mest nå er en coupe og ikke cab :lol: Eneste som mangler nå er at det smelter unna litt hjemme, da det er null mulighet å få en bil opp dit på sommerdekk. Men på langtidsvarselet så ser det lovende ut for at driten kan smelte unna nå.
 #459111  av ArildM
 
GÃ¥ for coupe.
Har bare 5 soldager i snitt i Norge, sånn basert på antall dager jeg gidder å ta av t-takene :D (Og halvparten av de dagene begynner det å regne rett etterpå)
 #459113  av OleST
 
+ 1 på coupe (eller cab med hardtopp)
 #459160  av celicat23
 
Noe uten tak og over 300hk :) Det er i det minste MÅLET. Men begynner det ikke snart å komme inn noe mer på finn så må jeg file litt på kravene, for sommeren er kort :cry: Og det her er mest sannsynlig siste sommeren det er rom for å være litt ekstra ufornuftig med bil, så jeg er ganske sta på at jeg vil avslutte det med en cab med litt motor.
 #459165  av ArildM
 
Lå det ikke en Lexus IS cab ute ei stund da? Må jo være perfekt, V6, autolat, skuddsikkert, og CAB?
Kanskje litt under 300hk, men om den er noe lik min så er det en hærlig kjøremaskin :) Ergo delfornuftig bil som kan brukes hele året, ish?
 #459166  av celicat23
 
Det blir enda en bil å bare eie 1-2år mens avensis'en gjør nytta si, så "praktisk" er ikke med i vurderingen i det hele tatt :wink: Og så er det vel mest av alt at jeg vil ha noe som gir meg en grunn til å komme meg ut av døra i sommer, og kanskje ta med kamera. Sommer uten gøy bil er triste saker :(
 #459168  av lasse
 
Du får bli med på en trøstetur i MR2´n Marius :wink:
Jeg kan tilogmed skrelle av takplatene så må får cab feelingen (lungebetennelse), den er jo ihvertfall ufornuftig og har hester nok til å havne i trøbbel :)
 #459175  av lasse
 
Ja, jeg ser den, blir litt mer snadder med noe eget :)
Men da tar vi en tur etterhvert, bare ikke akkurat nå, skal på rudskogen på tirsdag så da er banehjula er satt på, orker ikke å få kjeft av deg på grunn av det...
  • 1
  • 1062
  • 1063
  • 1064
  • 1065
  • 1066
  • 1138