TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #459206  av OleST
 
GÃ¥r bra med skolen.

Hva med Sw20 spyder + litt trim?
 #459208  av OleST
 
liker det! må få på noen stivere da, regner med at cab utgaven er noe mykere?
 #459210  av OleST
 
Tør du ikke og få møkk under negla? :P
 #459212  av OleST
 
Aha. Vipps meg 50kr så kan det fikses ;) "daddy"
 #459213  av celicat23
 
Nå så jeg for meg å cruise rundt i cab med Ole i bar overkropp, og stoppe på bensinstasjoner hvor Ole er helt sånn "Gi meg penger til en is da daddy, så skal jeg slikke på pinnen din etterpå" mens han danser tøs-kroppen sin inn på shell.

Beste. Sommeren. Ever.
 #459214  av OleST
 
*sexy knurrelyder*
 #459219  av celicat23
 
Og vi fortsetter enda mer... Og, ja, nå er det ett hint av desperasjon og diverse krav faller fra her for det er straks mai og på finn er det ikke en dritt og...FAEN!!!!

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=117491288
Servicer fulgt frem til 2016, så er ingenting gjort. Lukter litt at en har bare kost seg i 2 år, og nå selges den når den trenger litt vedlikehold og stell. Litt kantkjørte felger og små merker her og der, men SÅ pen ut i det minste.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=109031088
Skulle vært eu-godkjent 30/6-2017, så spurte hvorfor det ikke var gjort. Fikk til svar at han fikk utsettelse pga vinterlagring? Øøøh. Du kan eu-godkjenne bilen 4 mnd i forveien, så han hadde hele sommeren forrige år. Og starter vinteren juni? Eller er det snø i august? Ny dato for eu godkjenning er visst 1 juni, og det kommer ikke til å være mitt problem.

Da har jeg ingen flere biler merket i finn, bortsett fra SKIKKELIGE nødløsninger hvis ingenting dukker opp snart :( Kjenner skikkelig på at jeg begynner å drite i hele greia. Mulig det har noe med at jeg la meg 05:30 i dag tidlig, og stod opp 09:00, så jeg er furten av en annen dimensjon i dag :lol:
 #459226  av celicat23
 
Er ikke akkurat gratis nei.. Og jeg hadde liksom ikke trodd at det året hvor budsjettet mitt er såpass stort at jeg skulle ha problemer med å finne en gøy bil... Tok feil der gitt :roll: Og MX5... MX5 har samme problem som porsche boxster: du er ute å cruiser etter pikk hvis du blir sett i en sånn en. Det er en vedtatt sannhet vi alle vet. Og det er noe dritt, for det er sikkert artige biler å kjøre :lol:
  • 1
  • 1064
  • 1065
  • 1066
  • 1067
  • 1068
  • 1138