TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #464473  av ArildM
 
https://www.tv2.no/broom/14699001/

What?
Faren svinkjørte med sønnen sin Ferrari, en sportsbil med bakhjulstrekk.
Mister kontroll og krasjer slik at bilen blir vraket, begge blir skadet.
Og nå står han frem i media og sier at "dette er farlig gitt :shock: "
No shit sherlock :lol: :roll:
 #464474  av OleST
 
Oi, ja nei. Who'd a thunk it? :?:
 #464475  av ArildM
 
Om man er vant til en bil med all moderne teknologi er det vel liten tvil om at en "analog" bil vil by på utfordringer...
Skal det bli obligatorisk med sikkerhetskurs for alle smartingene som er vant med Tesla som redder de hver gang de gjør noe dumt? :lol:
I så fall bør vel MR2 forbys sporenstreks, den er jo livsfarlig!
Enn alle motorsykler?? Enda farligere :shock: :lol:
Nei forbud er eneste veien å gå :roll:
 #464476  av OleST
 
Gleder meg til de forbyr den livsfarlige E11 corollaen, dør jo av kjedsomhet i forsøket på å nå 60...
 #464477  av ArildM
 
Noen ganger er det mye mer morsomt å kjøre en treg bil raskt, enn å kjøre en rask bil sakte :mrgreen: :wink:
 #464478  av magnesmurf
 
ArildM skrev:Om man er vant til en bil med all moderne teknologi er det vel liten tvil om at en "analog" bil vil by på utfordringer...
Skal det bli obligatorisk med sikkerhetskurs for alle smartingene som er vant med Tesla som redder de hver gang de gjør noe dumt? :lol:
I så fall bør vel MR2 forbys sporenstreks, den er jo livsfarlig!
Enn alle motorsykler?? Enda farligere :shock: :lol:
Nei forbud er eneste veien å gå :roll:
HYSJ! Ikke gi de gode ideer :P
 #464481  av OleST
 
Faaaaaaaeeeeeen

Skulle parkere XC'en i stad også ble den brått jævlig tung å styre. Servo-olja har fått en vakker flake effekt :oops:
 #464482  av Makk
 
Bestemte meg for å beholde stor-knallerten... Å jaggu fikk jeg ikke sint abuse på innboks på Finn for det også :lol: :lol:

Sinte fordi dem ikke fikk kjøpe for skambud eller noe sånt, det er mye for Dikemark å ta tak i blant disse typene, lurer på om jeg burde sende dem tips med navn på studiesubjekter dem kan hanke inn til fremtidens psykiatristudenter.
 #464483  av ArildM
 
PÃ¥ finn der finner du mye rart :lol:
Ganske normalt å bli sur om man ikke får kjøpt det enkelte har funnet ut trolig allerede er deres drømmeting. Så man blir jo så lei seg når man har knust drømmene til folk, og hvor hyggelige metoder de har for å si fra om dette :roll:

Mye folk som er laget utav eggeskall virker det som om for tiden, alt skal forpyntes på, ingen skal klages på, og alle skal være best :lol:
 #464484  av Makk
 
Samfunnet skal nedover har politikerne bestemt uansett, så ikke rart dem er sinte når dem ikke har råd.

Når det første du sier til en potensiell selger er "Du har lagt den ut for feil sum, jeg kan disse her og du må være helt idiot om du tror du får noe mer" ja, da vet man at her har man en legendarisk man-karen på fære.

2 prosent renteøkning nå så kommer det først dyre leketøy til salgs, og så blir dem etterhvert veldig billige når desperasjonen over å ha hus til 11 million og studere/jobbe på kiwi manifesterer seg.


Da sitter vi andre klar med cash og tråler for gode kjøp :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #464485  av magnesmurf
 
Makk skrev:Bestemte meg for å beholde stor-knallerten... Å jaggu fikk jeg ikke sint abuse på innboks på Finn for det også :lol: :lol:

Sinte fordi dem ikke fikk kjøpe for skambud eller noe sånt, det er mye for Dikemark å ta tak i blant disse typene, lurer på om jeg burde sende dem tips med navn på studiesubjekter dem kan hanke inn til fremtidens psykiatristudenter.
Dikemark er lagt ned. Men det er kanskje litt av forklaringen på hvorfor alle går løse? :lol:
 #464487  av ArildM
 
Har 300k igjen på huslånet, så bring it on med rentehevinga :mrgreen:
 #464491  av magnesmurf
 
ArildM skrev:Har 300k igjen på huslånet, så bring it on med rentehevinga :mrgreen:
Fastrente her. :wink: Skulle gjort det samme med strømabbonement for et år siden :roll:
  • 1
  • 1113
  • 1114
  • 1115
  • 1116
  • 1117
  • 1138