TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #457815  av OleST
 
pass deg nå eller så må jeg utestenge celicat23 for negativ påvirkning av forum medlemer og lasse for og ha for mye som ikke er toyota.

neida :P

hvordan går det med mr2`n din da lasse? kjørbar igjen?
 #457818  av celicat23
 
lasse skrev:E500... SIKLE SIKLE!!!!!!!

Lurer på om kona hadde merket det om jeg hadde byttet ut den Merca jeg har??
"Det er jo den samme som før, jeg har bare lakkert den :roll:" (og bredda skjerma, og fått i en kul motor, og oppgradert...ALT. HIRR!!!!!! E500 er sååååå nice.

*edit* du har sett denne også?
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98828756

*ta på seg selv og dra i ting og hviske *tøs*"
 #457819  av OleST
 
om du kjøper amg så vil jeg gjerne sitte på en tur :P
 #457820  av lasse
 
Ahhh, det blir for mye Marius!!!

Hun hadde garantert ikke sett forskjell, jeg kunne bare sagt jeg hadde polert den :roll:

Og MR2en er kjørbar den, om man er intressert i å føkke opp veiva helt og liker å høre på metallklakking.
3sgte motoren er nesten ferdig sammensatt, eksosmanifolden er en tur hos en kompis for plansliping da den var blitt litt skakk... Også har jeg bestilt ny clutch som skal komme i begynnelsen av august.

Og i mellomtiden nyyyyyter jeg en av mine "annet merke" biler, også har kjøpt en gammal merce jeg skal slakte, må jo ha litt penger inn også, den står forøvrig på originale AMG felger om det teller??
 #457821  av celicat23
 
OleST skrev:om du kjøper amg så vil jeg gjerne sitte på en tur :P
Nå har jeg fylt 40 og det er forventet at jeg kjøper en harry bil å kjører rundt med noen yngre jenter. Jeg vet ikke om jeg vil ha på meg at jeg i stedet kjører rundt med noen yngre gutter :lol:
 #457822  av OleST
 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

får vel henge corollaen på slep da, "motorstopp" :P

eller så har luxus og leverpostei en sang med god beskrivelse av hva jeg kan gjøre :P (husker ikke navnet)
 #457823  av OleST
 
lasse skrev:Ahhh, det blir for mye Marius!!!

Hun hadde garantert ikke sett forskjell, jeg kunne bare sagt jeg hadde polert den :roll:

Og MR2en er kjørbar den, om man er intressert i å føkke opp veiva helt og liker å høre på metallklakking.
3sgte motoren er nesten ferdig sammensatt, eksosmanifolden er en tur hos en kompis for plansliping da den var blitt litt skakk... Også har jeg bestilt ny clutch som skal komme i begynnelsen av august.

Og i mellomtiden nyyyyyter jeg en av mine "annet merke" biler, også har kjøpt en gammal merce jeg skal slakte, må jo ha litt penger inn også, den står forøvrig på originale AMG felger om det teller??
åja såpass...... kos deg med tysker`n i mellomtiden du.....
 #457827  av ArildM
 
Alle merker er velkomne her inne OleST.
Om noen har noen skeive tendenser til tyskt så er det helt greit, vi har alle våre skitne hemmeligheter 8)
 #457828  av OleST
 
jada, det var bare spøk.
 #457830  av lasse
 
Ja, jeg har faktisk fem biler (pluss den delebilen jeg skal vrake) og bare en Toyota :(
Men er Toyotaen jeg har hatt lengst da, om det har noe å si??
Men alle bilene har sine bruksområder, sommerkos, bredt vinterglis, ha med kone og barn og kjøre en digg bil, ha med kone og barn og SHITLOADS med bagasje og til slutt den aller, ALLER døveste bilen man kan tenke seg som kona bruker...
 #457831  av OleST
 
ja alle biler har sitt bruk.

forresten, hva med og kjøpe en brabus isteden for merc?
 #457833  av celicat23
 
Brabus er sikkert gøy, men ikke akkurat stort utvalg eller hyggelig pris på de :) Jeg kjøper ikke bil for å ha den i 5-10år heller, så det er greit at det er noe som er forholdsvis enkelt å selge igjen - og ikke en av disse "kun for kjennere/entusiaster" bilene. Men nå er det straks august da, så kjøpe en sommerbil nå er litt mongo. Burde bare gi faen, eller eventuelt vente til høsten å handle noe til høst-pris nå.
 #457834  av ArildM
 
Finnes det noe døvere enn en Prius? :shock: :lol:
 #457836  av OleST
 
celicat23 skrev:Brabus er sikkert gøy, men ikke akkurat stort utvalg eller hyggelig pris på de :) Jeg kjøper ikke bil for å ha den i 5-10år heller, så det er greit at det er noe som er forholdsvis enkelt å selge igjen - og ikke en av disse "kun for kjennere/entusiaster" bilene. Men nå er det straks august da, så kjøpe en sommerbil nå er litt mongo. Burde bare gi faen, eller eventuelt vente til høsten å handle noe til høst-pris nå.
derfor kjøper du en brabus 6x6 og har den som vinter bil :P

om du har lagringsplass til en bil så kan du jo kanskje tjene en liten slant på og kjøpe cab i høst og selge til sommeren igjen?
 #457838  av celicat23
 
@ARILD toyota aygo. Finnes ingenting værre enn toyota aygo.

@OLEST Skal jeg ha meg brabus 6x6 så må jeg gjøre som deg å forsøke lure meg med eldre menn med mer penger enn meg på tur :lol: Har garasjeplass, men bare til 1 bil, så det er veeeeeldig surt å skrape is vinteren lang på bruksbilen mens noe annet står inne i varmen :wink: Men det er seff en mulighet hvis en snubler over noe skikkelig billig noe.
  • 1
  • 1047
  • 1048
  • 1049
  • 1050
  • 1051
  • 1138