TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #458469  av Makk
 
Høres ut som cod :D

Glad jeg er på pc master race, mindre retards der.

Selvom cod er gjennomsyret av retards siden waws, da jeg forøvrig ga opp cod for godt :p
 #458472  av ArildM
 
Stranger Things, sesong to, bra :)
 #458476  av Teamany
 
Beste er jo å knuse nokken på Fifa, iallefall om dei har mic. Sattan kor sure enkelte folk blir, grenser jo nesten til barnehageoppførsel.
Så har du den type spillere som plutselig får beskjed av mammaen sin at de må gå på bade å pusse tennene før de skal legge seg (med tilhørende diskutering om han kan spille ferdig kampen...han bare måååå!!!...og alt dette blir broadcastet live da tullingen sitter med Mic`en på full guffe..

Av Tv-serier så er "Last man on Earth" og "Lethal weapon" ganske høyt på lista, Modern family går heller ikkje av moten :)
 #458482  av OleST
 
SÃ¥ nettopp "Christine" filmen, anbefaler den!
Interessant og utrolig bra lagd film om en college gutt som får sin første bil. (Kan ikke si for mye i tilfelle noen av dere skal se den)

Filmen er fra 2004 eller noe der om kring.
 #458489  av OleST
 
Yup.
 #458490  av ArildM
 
Får jeg lov om å spørre hvordan du fikk den til å være fra 2004ish? :mrgreen:
 #458491  av Makk
 
Teamany skrev:Beste er jo å knuse nokken på Fifa, iallefall om dei har mic. Sattan kor sure enkelte folk blir, grenser jo nesten til barnehageoppførsel.
Så har du den type spillere som plutselig får beskjed av mammaen sin at de må gå på bade å pusse tennene før de skal legge seg (med tilhørende diskutering om han kan spille ferdig kampen...han bare måååå!!!...og alt dette blir broadcastet live da tullingen sitter med Mic`en på full guffe..

Av Tv-serier så er "Last man on Earth" og "Lethal weapon" ganske høyt på lista, Modern family går heller ikkje av moten :)

Bwahahahhah.

Min personlige favoritt fra alle skytespill er dem som skal schoole deg i krig og taktiske operasjoner/covert ops/invasjoner etc etc

Gjerne 15-20 år, men også noen 20+ har så mye krigserfaring at om dem hadde vært nazister for 80 år siden så hadde nazityskland vunnet pga dem alene.

Med sin brede faglige bakgrunn som kjellerboms i mors hjem godt forankret i pikslenes verden selvfølgelig.
 #458492  av OleST
 
elsker når sånne folk begynner og legge ut i det dype og det breie om sin våpenkunnskap som de har samlet fra cod og cs:go :lol: :lol: :lol: :lol:
 #458493  av OleST
 
ArildM skrev:Får jeg lov om å spørre hvordan du fikk den til å være fra 2004ish? :mrgreen:
[youtube][/youtube]

digger taglinen "Body by Plymouth. Soul by Satan."



i beskrivelsen står det 2004 men det er vel kanskje da den kom til youtube? :oops:
 #458496  av Teamany
 
OleST skrev:elsker når sånne folk begynner og legge ut i det dype og det breie om sin våpenkunnskap som de har samlet fra cod og cs:go :lol: :lol: :lol: :lol:
Jepp, og så er de 12 år!! :)

Greia med mudrunner er visst at det er gitt ut på Pc for lenge siden, og disse Pc folka har visst konvertert til Ps4. Så han eine kunne liksom alle banene, og visste hvor det var muligt å kjøre...Og han vart drittsur om vi ikkje fulgte etter han!

Holder på med Sesong 3 av Last man on Earth, selve oppbygningen av serien er samme som SOA og Breaking Bad, det skjer lite i hver episode, men gud kor avhengingskapende det er :)

Ps: Noen som har sett Vikingarna? :)
 #458497  av OleST
 
Spintires er morro det. (Mudrunner er egentlig bare Spintires såvidt jeg har forstått?)
 #458499  av Teamany
 
Jamensanten, har du sett. Så Spintires var da Pc versjonen som kom i 2014, så kom mudrunner 2017 :)
 #458500  av ArildM
 
Cool , da skal jeg fortsette med den, lo meg halvt ihjel når hu dama dukka opp i alle fall :lol: :lol: :lol:
En serie som også er verdt å sjekke ut er Superstore, mulig jeg digger den bare fordi jeg jobber i butikk, men absolutt verdt en sjekk. Sesongavslutningen var genial. Ikke helt Office, men litt i samme liga, selv om ingen slår Steve Carell som Michael Scott.
 #458507  av Teamany
 
ArildM skrev:Cool , da skal jeg fortsette med den, lo meg halvt ihjel når hu dama dukka opp i alle fall :lol: :lol: :lol:
En serie som også er verdt å sjekke ut er Superstore, mulig jeg digger den bare fordi jeg jobber i butikk, men absolutt verdt en sjekk. Sesongavslutningen var genial. Ikke helt Office, men litt i samme liga, selv om ingen slår Steve Carell som Michael Scott.
hehe, er nokke dritt å måtte gifte seg med en 100% kokko kjærring bare for å få seg nokke, og så 5 min etter dukker den heite biffen opp!! Vel, du har mykje bra i vente :)

Superstore såg bra ut, sjefen vart ikkje så happy med at eg sitter å ser på trailere av serier på jobb...men men...Må jo ha nokke å gjera på i oljo... :)
  • 1
  • 1055
  • 1056
  • 1057
  • 1058
  • 1059
  • 1138