TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #456623  av ArildM
 
Vel vel, får gamble så mye som man tåler å tape :)

Spiller du Forza Horizon enda? :D Nesten så jeg skulle ha fyrt opp Xboxen, men gidder ikke, sikkert 15gb med oppdateringer og 6 timer venting før den er spillklar :roll: :lol:
 #456629  av ArildM
 
Is cool.

Det regner MASSE!
Passer fint for i mårra kommer all material til garasjen (minus porter dører og vinduer) 8)
 #456630  av OleST
 
pssssssssst..... #pc_master_race (egentlig veldig greit og kun spille på pc, slipper og bekymre meg for og måtte betale for psn eller xbox live :D )
 #456633  av ArildM
 
True dat :) Spiller bare casual games på Android :oops:
Og nerder serier :) Og trener en fucka rygg, så jeg kan egentlig ikke sitte i flere timer i strekk :roll:
Flere som har sett The Leftovers? Sesong 2 var gull! :D
 #456637  av Makk
 
World of Warships mann, join me!

RUUULE BRITANNIA, BRITANNIA RULE THE WAAAVES!

Synger jeg med Warspite der jeg smasher krauts og origami nation skip til skrapmetall :p
 #456640  av celicat23
 
Så hva er tankene om nye sessongen av top gear? Personlig syns jeg selve innslagene de har er helt greie, men alt i studio er helt bortkastet & kjedelig. Samt Chris Harris og Matt er helt greie, mens han siste passer ikke inn i det hele tatt. Uansett forbedring fra forrige sessong som jeg bare så 1 halv episode av pga Chris Evans.
 #456645  av Makk
 
Ser ikke på Top Gear uten dem som var der.

Siste bastion av frihet på tv var det, nå er det programmet faen meg PC også...
 #456656  av ArildM
 
Mye bedre enn den første i alle fall, selv om det er litt tørt og PC...
Vet ikke om jeg liker Matt helt, han virker ikke så genuint opptatt av bil?
Chris er favoritten, i alle fall i test sammenheng, han er en god sjåfør og skikkelig opptatt av bil.
Når de tre får bygd opp en god kjemi sammen kan vel resten bli bra det også? Akkurat nå er det bare påtatt, studio ser dødt ut, og det samme gjelder snakken. Hopper glatt forbi akkurat de delene.
Vi hadde ett fordømt bra bilshow i verden, nå står vi igjen med to halvgode, imho.
 #456661  av celicat23
 
Matt kjennes veldig ut som ett sånn "vi må ha ett NAVN med for å trekke til oss folk" valg ja. Men han og Harris virker som de kan få bygget opp noe kjemi så det kan muligens fungere i fremtiden. Mens han Rory eller hva han heter... Jeg klarer bare ikke å se at han skal "gå seg til" å fungere. Ellers så er det litt veldig PC ja, og det er vel en del av det som gjør at det bare er "helt greit" fremfor noe bra. Mitt valg her ville være å bytte ut 3 mann med noen andre, og gjøre om studio delen av det hele.

Når det kommer til "gamle" top gear VS grand tour så kjenner jeg at jeg er litt glad de måtte starte opp med nytt program egentlig. Gamle top gear hadde gått seg fast i samme rutinen, det var bare det samme om og om og om igjen. Største negative med grand tour var "the american", som bare var dum og kjedelig fra første stund. Samt "celebrity brain whatever" hvor en liksom døde hver gang. Det hadde holdt som en 1 gangs vits, ikke fast innslag :roll:
 #456672  av ArildM
 
The Amerikan er bare fjas. Men men, de slipper jo å bli saksøkt for plagiat av the Stig da :lol:
Vi får se hvordan utviklingen blir fremover :)

Mange år siden jeg har sett en film som er imponerende... Det meste av Hollywoods filmer er kjedelig. I alle fall når man har sett alt for mye film i sitt liv :)
 #456679  av celicat23
 
Siste filmen jeg så som var virkelig bra for meg var deadpool. Før den igjen så husker jeg ikke engang... Guardians of the galaxy kanskje?
 #456684  av ArildM
 
Må jeg se Deadpool altså? Har så dårlig erfaring med superhelt filmer... Men deadpool er vel litt mer sånn antihelt film?

Guardians of the Galaxy var leken og lett underholdning :)

Busanhaeng var også bra hvis jeg skal tipse om noe litt annerledes.
  • 1
  • 1037
  • 1038
  • 1039
  • 1040
  • 1041
  • 1139