TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #464367  av magnesmurf
 
Dritlei vinter jeg og. Er fortsatt bare februar :roll:

HAdde av fangeren. Og jada. Ene slangen til lyktespyleren var hoppet av. Satte sammen og fylte på. Da var det tett. Prøvde spyleren og da hoppet den møkkforpulte kødden av på nytt :x

Så hadde av fangern en gang til, og satte på slangen igjen. Denne gangen med en slangeklemme. Og renset spylerdysa skikkelig. Nå sitter den og spyler fungerer igjen.
Nevnte jeg at den jævla fangeren sitter med 1000 klips av møkkapatent som ikke tåler salt og drit og blir sprø?
Bolter er utdatert :roll:
 #464369  av ArildM
 
Fortsatt fornøyd med gammel Rav4 jeg :D
Har bestilt hevesett for første gang i mitt liv :lol:
Ikke overrasket over at det var ca 1000 klips for å få av støtfangeren, men du vet da i det minste prosedyren for å gjøre det selv nå. Og sparte sikkert en verkstedjobb på 10'000ish bare i arbeidspenger :lol: Pluss at Lexus sikkert ville ha solgt deg halve systemet nytt for å være sikker på at de slipper å gjøre jobben en gang til :wink:


BTW: Beklager litt nedetid på forumet i det siste.
Edge-switch har en funksjon for automatisk oppdatering av dns som hadde sluttet å fungere.

Skal være fikset nå.
 #464399  av Makk
 
Den der har jeg sett før under bygging, veldig kult å få det til.

Men jeg er IKKE fan av forlenging av chassis, hele bilen ser bare feil ut.

Om den plastres med ett skikkelig bodykit som gjør den noenlunde bra kit-car ut, så kanskje den hadde passet bedre, for meg er Oem / nært-oem MR2 en bil som er liten og kort :D
 #464400  av ArildM
 
Enig.

Eneste bilen som er forlenget som faktisk ser bra ut, sånn jeg kommer på i farten er Hennesey Venom GT:
Bilde
 #464418  av OleST
 
Da blir det autoslalom/trackday med XC70'en i slutten av april :cool:
 #464419  av ArildM
 
Da må du vel nesten senke den før du drar :lol: :mrgreen:
Neida, men trackday er utrolig morsomt, uansett hvilken bil du kjører.
Bare det å kunne kjøre fra seg og teste litt grenser er utrolig morsomt, kanskje enda mer morsomt når du stiller opp med noe som ikke er verdt mer enn du har råa til å bulke eller kjøre av banen med :D
 #464420  av ArildM
 
Endelig?
https://www.tv2.no/broom/14654955/
Kunne ha spart noen tusenlapper den tiden jeg eide MR2n i alle fall.
Genialt at du kan bare avregistrere og slipper å dra å levere inn skiltene.
 #464422  av Makk
 
Tenkte det samme selv, men nå har disse bilene blitt veteraner, så man kan jo gråte.

Heldigvis/Uheldigvis har jeg en Ducati panigale 1199s med 204 hester som drar SÆRDELES godt fra det her om vinteren hahah :D
 #464425  av ArildM
 
Skader ikke å spare litt på slike ting :)
Eneste er at man strengt tatt ikke har forsikret om det skulle skje noe. Samt det å tegne egen lagerforsikring er en del pes, sist gang jeg sjekket i alle fall. Kanskje mest i tilfelle brann, men uansett kjipt om noe skulle skje med bil/kjøretøy som er avregistrert.
 #464427  av Makk
 
Ja, kan man ikke lagre hjemme med avkoblet batteri der man har kontroll på hvilke andre idioter som svanser rundt så bør man ha forsikring uten tvil.
 #464428  av ArildM
 
Bare sier det. Om bruksbilen din tar fyr og hele garasjen brenner ned så er det kjipt om en bil til 100k skulle brenne ned og du sitter med null igjen bare fordi du skulle spare noen tusenlapper?
 #464431  av ArildM
 
Hehe, da er det ikke noe stress.
Bare jeg som er for snill med bruksbilene skjønner jeg :mrgreen: Ikke for det, har snart ikke noe annet heller :oops:
  • 1
  • 1111
  • 1112
  • 1113
  • 1114
  • 1115
  • 1139