TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #464188  av OleST
 
Er det hasjplantasje på gang? :lol:
 #464190  av ArildM
 
Drivhus kan jo brukes til mye rart det :D
Litt hjemmebrenning har jo heller aldri skadet noen, sånn med unntak av folk og noen grunnmurer her og der? :mrgreen:
Selvforsyning og selvhjulpet (samt hjelpe hverandre) er veien å gå :mrgreen:
 #464191  av Makk
 
Er det noen som har en elv slik vi kan starte kraftverk?

Da kan vi flytte dit i små brakkerigger å bygge en megagarasje å være buddies forever på verkstedet.
 #464192  av OleST
 
Elv? Næææ, får vel heller kjøpe en utrangert RBMK reaktor fra russland, de driver vel å skrur av siste RBMK kraftverket sitt nå så mulighet for å få kloa i ett rykende varmt eksempel.
 #464193  av Makk
 
Noen som noen gang har vært i Asia og blitt antastet av diverse kvinnfolk (read, ladyboys) og følt skikkelig trang til å ta dem til deg selv om dem er menn?

Spør for en venn

(Og halve flasken Highland Park)
 #464196  av OleST
 
God jul ja!

Hmm, ladyboys i 2ern er da vel ikke såååå gæli jul om du leiter dypt nok i Highland'en :lol:
 #464198  av ArildM
 
Er vel som de alltid sier, OP is a faggot :lol:

Bare tuller :mrgreen:

God jul alle sammen :D :D
Så får vi satse på en restriksjonsfri nytt år med masse biltreff og kos :lol: :)
 #464231  av OleST
 
Evig slit å få kjøpt nye maskiner som privatperson... ringte en forhandler for å få prisestimat på fres, dreiebenk, mini-cnc fres og div verktøy. Fyren i andre enden ga gode svar på maskinspecs og sånt men da jeg spurte om pris på hele pakka fikk jeg bare "gå rundt grøten blah blah" svar og til slutt sa han at jeg skulle få prisliste på mail og så la han på UTEN Å SPØRRE ETTER EPOSTEN MIN

Hallo? Hva skjer? Er ikke penger verdt noe mer eller?

Cnc fresen kan jeg jo importere sjøl da, flust av forhandlere i asia som selger maskina jeg vil ha (Sieg ikx3 med 4akse og verktøyveksler) men da tar man jo en risk med tanke på garanti og ettersalgsstøtte.
 #464232  av Makk
 
Det har jo blitt sånn.

Det settes opp til samfunnet som skal formes etter "Du skal eie ingenting og du skal være lykkelig"

Kunne snakket en hel fest om hvilket helvette det var å få fraktet pallen min med 3SGTE til Tyskland, INGEN tok privatpersoner lol.....
 #464233  av OleST
 
Noe så dust. Cash is king, spiller vel faen ingen rolle om det er en bedrift eller privatperson som hoster opp $$.
 #464234  av magnesmurf
 
Wurth og flere andre praktiserte jo å kun selge til firma når det var lockdown.
Du som kunde kunne gå inn i butikken og finne varen, men du fikk ikke lov å kjøpe den med mindre du satte den på et firma.
 #464235  av OleST
 
Greit nok det da men da bør de jo si det i stedenfor å gi sånn dvask service.
 #464236  av Makk
 
Husk at i alle firmaer så jobber der psykopater, noen av dem vet det ikke selv en gang, men du kjenner dem igjen på hvordan dem koser seg når dem får lov å utøve makt, herse med andre eller bare noe så enkelt som å si "nei" til helt vanlige ting :P
  • 1
  • 1106
  • 1107
  • 1108
  • 1109
  • 1110
  • 1139