TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #465100  av Makk
 
Saken er den kjære venn, at denne gangen holder dem på og få det til.

Digitale penger kommer til å sprenge all rekord når det gjelder svart marked og da blir det enda flere som ansettes for å herse med folk, grupperinger settes opp mot hverandre, folk sulter å fryser, bom så er det borgerkrig.

Vår eneste redning nå, som faktisk er gode håp for det skjer, er at det blir så galt i Europa at dem drar de der WEF rasshøla ut av kontorene sine å brenner dem levende, tett etterfulgt av politikerne hengt opp som julepynt i hver lyktestolpe og alle "young global leaders" i gapestokk til dem kreperer, nå er det nok.

Sensor i pipa di, vil du ha? Nei det tror jeg nok ikke, synd for det blir dagmulkt om du ikke får den installert... Og fyrer du opp reiste all CO2 kvota di den uka, lykke til med å kjøpe mat lol.
 #465101  av ArildM
 
Må si jeg er oppriktig spent på hvor ting ender opp, kanskje det ligger noe i "Fermis paradoks" som tilsier at hvis verdensrommet er uendelig stort hvorfor er der da INGEN andre livstegn? Som igjen kanskje vil tilsi at alle livsformer er dødsdømte før de noen gang kommer så langt at de klarer å reise interplanetarisk/interstellarisk?

Kanskje vi alle bare er stjernestøv, og alt dette er en stor kosmisk vits, uansett, jeg velger å ikke bruke tia mi på å tenke at verden går under. JEG får ikke gjort stort med det uansett :D

Den dagen jeg sulter ( som kanskje kommer?), så får jeg heller være glad for å ha hatt mange gode dager før det gikk til F :)
 #465108  av ArildM
 
God jul folkens :D
 #465119  av ArildM
 
https://www.nrk.no/norge/12-ganger-dyre ... 1.16238370
Norge får også importert billig utenlandsk strøm, men det er ikke nok til å sette en like lav pris.

– Kabelkapasiteten er begrenset. Begge veier er det ikke slik at prisen smitter 100 prosent gjennom, sier Rennesund.
Egentlig drit lei hele strømopplegget, men wat??? :lol: Fornybar kraft er tydeligvis så flyktig at vi aldri kan få inn nok til Norge slik at den faktisk vil gjøre strømmen VÅR billigere, men at vi klarer å presse igjennom nok utelands til at strømmen her blir dyr det er det jo ingen tvil om. Bare fantastisk :)

Virkeligheten overgår all komedie :lol:

I en siste liten slant av karma fikk i alle fall Greta Thunberg satt Andrew Tate i arresten, så en liten Win på slutten av året i alle fall :D
 #465120  av Makk
 
Sirkuset er over alle støvelskaft som vanlig.

Andrew Tate? Sier ting systemet IKKE liker.

Ja se hva som skjer når du legger deg ut med systemet, selveste Greta valgte han seg.

Det var det som skulle til for å hanke inn fyren, alt det andre var ok men den selveste hellige ku er fredet skal du vite.

Du kan dra en liten sammenligning til at Pedofile får 1-2 år i fengsel, men skattesnusk? 10 år eller mer?

Don't fuck with the system, it's rotten to the core.

Så blir det place your bets på selvmord enten på han eller på Elon Musk, det er en populær måte og fjerne dem som har åpnet øynene sine og har litt makt :mrgreen:
 #465121  av ArildM
 
Kan jo gjøre sånn som russerne, dytte de rike som sier mot makten ut av et vindu. Hendelige uhell det :lol:
 #465123  av celicat23
 
Makk skrev:Du kan dra en liten sammenligning til at Pedofile får 1-2 år i fengsel, men skattesnusk? 10 år eller mer?
Hvis du er dommer eller politiker så kan du bare si "jeg visste ikke" og så slipper du all straff da.
 #465124  av ArildM
 
Men er du seriøst på Tate sin side Makk? :lol:

https://old.reddit.com/r/pics/comments/ ... _they_are/
"Andrew Tate is a misogynistic idiot/human trafficker/rape apologist/women beater who is some kind of internet personality/"life coach".

This all started with him tweeting at Greta Thunberg, the climate change activist, that he has so many super great, gas-guzzling cars. He requested her email to send her the complete list of his car collection.

Greta Thunberg burned him in her reply by telling him that he can email: smalldickenergy@getalife.com

That triggered small-dick-energy-Tate so much that he made a very cringe-worthy reply video.
In that video he had a two pizzas on his table. The pizzas were from a Romanian pizza place.

The Romanian police apparently saw that and so they knew that he was in the country and were able to arrest him.

So now you've also wasted valuable minutes of your life reading about some POS."
Hvis du blir såpass fornærmet av en reply fra Greta (der han selv attpåtil la opp til diskusjon) så må jeg si maskuliniteten til han duden er såpass svak, at det lyser svekling av han på milevis unna. Er ikke hele imaget hans at han er så tøff og kul da? Også blir han trigget av en reply fra Greta bare fordi hun sier han har "small dick energy" :lol:
Også er han så dum at han legger ut en video fra et land der han er etterlyst og tar med pizzaeske fra den lokale pizzeriaen i samme video? Duden ba om det :lol:
 #465125  av Makk
 
Heller Tate enn Greta om jeg er helt nødt å velge mellom dem rofl.

Og, husk nå endelig at oppskrifta er den samme i MSM mot alle dem som skal tas, frem med anklagelser om både det ene å det andre.

Se bare hvor mange pedoer som er regimevennlige som går fri enda.

Nå er media, politikerne og systemet tatt i løgn så uendelig mange ganger, det er avdekket at kritikere eller figurer som han her Tate til og med blir systematisk ryddet av banen enten med grov diskreditering via løgn/falsk anklagelse eller straight up drap til og med.

Så jeg avventer å ser jeg før jeg stempler hverken den ene eller den andre som hva det enn er dem blir anklaget for.

Forskjellen er at du vet at Greta er en ultra-puppet, jeg klarer bare ikke stille meg bak nikkedukker for det grønne skiftet som ruinerer oss daglig.
 #465126  av ArildM
 
Jaja, vi får som vanlig være enig om å være uenig :)
"Ekstremisme" ala Tate er ganske komisk imho, men er vel et svar på at menn/maskuliniteten i verden er under "angrep". Så like mye som man kan hate Hitler og Trump så er de vel bare et sakkarslig svar på/produkt av tiden og et behov som ligger i folk.

Jeg ønsker alle her inne et riktig godt nytt år i alle fall :)
Avslutter året med et par pils og litt gammel Contry:
https://tv.nrk.no/serie/country-music-f ... /avspiller

Kos dere :D
 #465127  av Makk
 
Tja.

På andre siden er det tvangsskifte av kjønn på barna og ta fra deg jobben skulle du være uheldig å tiltale en av de galningene med feil pronomen.

Og neida, det er ikke noen konspiteori dette heller, flyter over av videoer på til og med YouTube om galematias å alle hans venner med blått hår og tvekjønn.

Og se hva som skjer med deg om du kritiserer Greta.

Du kan kritisere Tate alt du vil, systemet er med deg, men kritikken du kommer med er ikke din egen, er der noen meninger som ikke er opplest å vedtatt også?

Men nåde deg om du kritiserer en av deres hellige disipler.

Thunberg er jo mye verre enn Tate, se makten eliten har gjennom henne som frontfigur, det er som å se på ett dukkeshow.

En elite som har uttalt seg at det er for mange av oss "uønskede useless eaters" høres ut som greie folk å stole på, eller ? Dem fikser lett å trylle litt på hva almuen skal synes om deg, i dette tilfellet Tate...

Russiagate mot Trump er enda en stor sak, dem er blåst ut av lufta med hagle, totalt motbevist, ser du noen uttalelser eller beklagelser?

Trump er også ikke lenger på tiltalebenken for 6 januar, ser du noen uttalelser eller beklagelser?

Følg penga, dem eier media, hva du blir fortalt, hva du skal tenke, hva medisiner du skal ha og hvordan du skal spise å bo, dem har så mye makt at det er helt sykt.

Dem er livsfarlig, do not consent.
 #465128  av Myklebust
 
GODT NYTT TOYOTA-Ã…R FOLKENS :mrgreen:
 #465129  av ArildM
 
Og neida, det er ikke noen konspiteori dette heller
Det tidspunktet du vet den du snakker med er dyypt inne i konspirasjonsteorier :lol:
Ref Makk, typen til morsan, og stefaren til samboeren :lol: Alle er putin sympatisører, hemmelig forelsket i trump the pussy grabber og hellig overbevist om at verden (i alle fall EU og vesten!) er i ferd med å gå under any time.

Like mye som jeg husker min filleonkel satt å snakket om at Frimurerene kom til å ta over Norge tidlig en gang på 90 tallet.

Keep up the good work! Håper dere har det bra med dere i det selv, virker for min del som om det er forferdelig tungt og trist å holde på å være redd hele tiden og å tenke så mye negative tanker? Men hva vet vel jeg :)

Uansett, godt nytt år folkens :D
  • 1
  • 1122
  • 1123
  • 1124
  • 1125
  • 1126
  • 1138