TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #87526  av Kjelliken
 
:shock: trenger vi flere ja no da sw20...

ellers var jo dette helt off topic så nor en endelig skal være off topic snakker alle om det samme nesten srøm vann destilert eller med salt.. alle vet jo at destilert vann ikke leder strømm men skal ikke mye urenheter til of at det leder strømm. salter ligger i hudens overflate eller urenheter og med en gang en da sikker fingen i vannet vil de da automatils lede strømm edda bedda.. :?

go on be offtopic.. kan bli morsom tråd dette ertter hvert
:wink:

 #87543  av GT_rider
 
Ihvertfal viss den skal handla om jenter. Da kan det bli mange gullkorn :wink:

Har søkt litt i eldre tråder, siden eg er relativt ny her inne. Med ein gang det er snakk om jenter, så øker postinga enormt. Og viss det er ei jente som starter ein tråd så er det enda meir hektisk aktivitet :)

Sier ja eg og. Bare for å hjelpe på litt :oops:

 #87546  av Mr2Nyter'n;p
 
JAJAJA :D :D :D Intet bilforum er komplett uten no hete babes innimellom bilpraten :P

Ps... Ikke si jeg sa dette til dama mi... Da må jeg overnatte i bilen og det er ikke mye komfortabelt... :cry:

Btw... Hvorfor er det hodetelefon utgang på enkelte minibanker? Noen som har prøvd ta med seg hodetelefon og plugge inn :?:

 #87552  av FireWalk
 
Mr2Nyter'n;p skrev:JAJAJA :D :D :D Intet bilforum er komplett uten no hete babes innimellom bilpraten :P

Ps... Ikke si jeg sa dette til dama mi... Da må jeg overnatte i bilen og det er ikke mye komfortabelt... :cry:

Btw... Hvorfor er det hodetelefon utgang på enkelte minibanker? Noen som har prøvd ta med seg hodetelefon og plugge inn :?:
Ja... det kommer en stemme som sier: "IKKE TENK PÃ… DET ENGANG! GUD SER DEG!"

 #87553  av FireWalk
 
Forresten.... en post som heter "OFF TOPIC" i "OFF TOPIC" forumet? altså... OFF topic av OFF topic blir så ON topic som det går ann å bli det. Minus og Minus gir pluss ikke sant? : :P

*praktisere det å være travel akademiker* :lol:

 #87556  av Dalan
 
FireWalk skrev:Forresten.... en post som heter "OFF TOPIC" i "OFF TOPIC" forumet? altså... OFF topic av OFF topic blir så ON topic som det går ann å bli det. Minus og Minus gir pluss ikke sant? : :P

*praktisere det å være travel akademiker* :lol:
men når topicen da handler om å være 'Off topic', er du jo hele tiden 'On topic', eller..? :P

Og ja, vi vil ha flere bilder! :D

 #87573  av FireWalk
 
SW20: kanskje jeg skal sjekke opp søstra di.. muahahaha... <- ond darth vader latter :twisted: :lol:

Kanskje jeg skal ta å legge ut noen snapshots fra den "fest-videoen" her jeg da siden dette er den ultimate off topic tråden :P

 #87575  av GT_rider
 
Ja off topic i off topic blir on topic. Bare bra det. Her blir alle oppfordra til å skrive om alt og ingenting. Og det klarer me godt ser det ut til.

Firewalk: Alt blir så mykje bedre med bilder :lol: :lol: Spørs om alle er heilt enig, men men...

 #87585  av sw20
 
her goes... ååååå ho blir så rabiat!!!!!! :mrgreen:

det e ho til venstre....
Vedlegg
Bilde 139.jpg
Bilde 139.jpg (139.63 kiB) Vist 6625 ganger

 #87587  av Mr2Nyter'n;p
 
Æsj... Så mine innlegg her i off-topic - off-topic blir on-topic... Da bryter jeg med min overbevisning om å ikke være on-topic jeg da? :wink: Hvordan være off topic i off topic når det egentlig blir on topic å være off topic i off topic? :? :P :P

 #87589  av sw20
 
Du har dype tanker du... :shock:

 #87590  av Mr2Nyter'n;p
 
Sw20: Nydelig... Mine gratulasjoner til din far og din mor som lagde ei vakker datter og en FANTASTISK fornuftig sønn som kjører mr2 og deler søstera si med oss andre håpefulle :lol:

 #87592  av Mr2Nyter'n;p
 
Mine tanker er beskrevet av mennesker med en viss innsikt i tankenes verden som dypere enn det dypeste dyp under det vi tror er det dypeste, men som egentlig ikke er det... :roll: :wink:

 #87593  av sw20
 
må bare få legge til at farsjan har hatt 15 toyota biler...derriblant en crown og en gammel celica gt!

går det an å bli meir fornuftig...

foresten han syns også det var kult den dagen politi ringte hjem til han (siden bilen min står på han) og fortalte at dei hadde fått inn ein eller fleire annmelinga på bilen min.... :oops: :D

 #87594  av Azrael
 
Off, ok her it goes. Har en arbeidskollega her som har lyst på litt mer enn bare bilder :D
Han mente de kunne begynne med tlf nr og så tar han det selv derfra :wink: :twisted: Hehe, han er ikke helt god.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 1139