TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #463243  av celicat23
 
Chris Harris er den eneste personen jeg liker av de nye top gear folka. De to andre er forferdelige, spesielt Paddy McGuinness. Hvis top gear legger ut noe små klipp på youtube hvor det BARE er chris harris, så ser jeg gjerne på det. Men så fort en, eller begge, av de andre er med så klarer jeg bare ikke..

Jeg hadde likt å se Chris Harris sammen med han duden her, de har god kjemi for min del:


Gud veit hvem tredje personen skulle vært. Det måtte vært en yngre person for å balansere ut gubbe-faktoren..

SÃ¥ er det TOP GEAR USA da.... SÃ¥ bare traileren for nye sesongen og fant kjapt ut "nei takk" :lol:
 #463245  av ArildM
 
Har Motortrend og det nye Top Gear USA som de reklamerer på forsiden linker bare til en side med traileren til Top Gear USA :lol: Fant ut på en YouTube kommentar at det er ikke tilgjengelig i europa pga lisensiering. Godt jobba motortrend! Tease meg med Top Gear USA, lag lenke til showet, og inne på showet er en tom side bare med traileren :lol: Det verste er at jeg gidder ikke en gang å sette opp VPN tilkobling til USA for å se showet. Ser stort sett bare på Dirt Every Day, Roadkill og Roadkill garage :lol:

På nytt litt uenig btw, synes det har vært en del bra øyeblikk i de nye Top Gear UK forsøkene. Likte tilogmed sesongen med "Joey" fra Friends :lol:

De nye folka er ikke så ille, men helt rett i at Chris Harris er den som bærer det hele. Forsvinner han forsvinner også jeg som seer av Top Gear UK. Men de tre som er i lag nå er helt ok, virker som om de har det genuint moro, og ikke bare samme rølet opp og opp igjen. Den nevnte oppskriften med "hei la oss dra på tur i lag til et fremmed land med noen idiotiske biler på steder der det ikke er veier er aaalt for utslitt" :lol:

Noen som så Norske Top Gear da?
 #463246  av Makk
 
Norske Top Gear trengte jeg ikke se en eneste episode av for å få med meg at det var helt fantastisk retardert.

Traileren/reklamene holdt i massevis.
 #463249  av celicat23
 
Matt Leblanc (eller hva han heter) og Harris sammen var ikke så ille, men han siste klovnen de hadde med var ren konsentrert aids, så jeg ble lei av at han stakk frem trynet og ødela alt.

Jeg fikk med meg litt av en episode med norske top gear, helt ufrivillig, og det var så ille jeg trodde det skulle være :lol: Det var værre enn top gear usa, med god margin.
 #463251  av Makk
 
Noen som kunne tenke seg å game War Thunder med meg? ;)

Har jævlig mye unlocked å grindet ut både air realistic og ground realistic :D
 #463253  av OleST
 
Hmmm, midt i flyttekaos om dagen men hadde vært greit å børsta støvet av warthunder en dag, må få satt opp pc'en snart.
 #463383  av ArildM
 
Bilde

"Ny" GT86, nei GR86 :)
Hva synes dere? Hadde greit kunnet hatt en slik en i garasjen, men har jo allerede en MR2 :lol: :mrgreen:
Er dette bare en facelift med lengre akselavstand? Eller er det en helt ny bil?
 #463384  av magnesmurf
 
Litt blandee følelser for den. Synes forrige generasjon så litt kulere ut. Den nye ser litt tam og nedtonet ut.
Ønsker meg også skikkelig toyotamotor i den, ikke subaru boxer hvor topppakningen ryker bare du tenker på den :roll:
 #463385  av ArildM
 
Definitivt en helt annen "look". Men den ber jo om å bli modifisert. Tror den kan bli bra med litt mods.
Nesten litt sånn 350z vibber utseendemessig?

Men ja, boksermotoren bekymrer meg. Skummelt mange annonser hvor det står at motor har vært byttet eller gått gjennom store reparasjoner. Og det på en bil som ikke har rukket å bli 10 år gammel enda :?
Og med en så ny bil er det ikke så veeldig enkelt å få godkjent motorbytte til noe som er mer holdbart heller.
Skjønner jo temaet med lav motor og tyngdepunkt, men men.

Synd de ikke stapper en 2GR motor i den :mrgreen:
Da hadde vi snakket 8)

Men som sånn den er i dag er Mr2n overlegen på alle mulige punkter.
Kanskje eneste fordel er at GR86n er litt lettere å skru på med FR layout.
 #463391  av OleST
 
Toyota-222D-07.jpg
Toyota-222D-07.jpg (81.23 kiB) Vist 2470 ganger
Så... eh... jeg må muligens skaffe meg en AW11.
Finnes nå replica 222D gruppe S bodykit i kevlar til aw11'en.
 #463406  av ArildM
 
:lol:
Vedlegg
1.jpg
1.jpg (406.61 kiB) Vist 2428 ganger
 #463431  av ArildM
 
Dammit, Motortrend stenger strømmetjenestene sine i Norge, eneste strømmetjenesten jeg betaler for :roll:
 #463436  av OleST
 
Neeeeeeiii... :(
  • 1
  • 1097
  • 1098
  • 1099
  • 1100
  • 1101
  • 1138