TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #457991  av OleST
 
Underholdning til folket :lol:
 #457994  av OleST
 
Er forresten 86 fat i dag! Hyll AE86 og GT86!!!


PS: AE86 er best
 #457998  av ArildM
 
Har mange :)

Ofte de som selv jobber i butikk, eller de som selv er selverklærte eksperter som er verst.

Hadde en kunde jeg skulle prøve å hjelpe med vaskemaskin en gang. måtte etterhvert holde røret i armslengde fra meg selv og fikk til slutt beskjed om at jeg kunne stille opp bakom butikken om en halvtime så skulle jeg få vaskemaskin trødd over meg :mrgreen:

For ikke alle som er ekspert på PC og skal overprøve mine vurderinger om hva som er feil....

For ikke alle som har kjøpt en PC / TLF / Hvitevare til 1500spenn. Forventer at den skal fungere som en til 15000,- spenn, og klager og snur hele verden opp ned når den IKKE gjør det. Wow, var det virkelig en forskjell mellom kvalitet og pris???
 #458001  av OleST
 
Marerittet for en hver med litt peiling på tech må være salg eller support....
 #458003  av Makk
 
Haha jeg bygde en pc til en sjef på et firma her i lokalområdet.

Det er så analfabet som det går an å bli, ringer og kjefter huden full fordi en av skjermene i dualscreen setupet ikke funker.

Kjører 3 mil i hui og hast, fyren har ikke slått den på......

Samme historie en stund etterpå printeren nekter og printe, full gass, stikkontakten var tatt ut til fordel for kaffimaskin :lol:
 #458007  av OleST
 
Jeez... Det er jo verre enn farmor og data....
 #458049  av OleST
 
Da var jeg flyttet inn på hybelen men uheldigvis for meg så har jeg havnet midt i BMW/Audi strøket...
 #458051  av OleST
 
Lett blanding, mye bra noe jall.

Må gi huseieren plusspoeng for dekorasjon på trappa da:
received_1121508034651098.jpeg
received_1121508034651098.jpeg (147.06 kiB) Vist 3953 ganger
 #458056  av OleST
 
har pratet bittelitt med huseierene, hun har eid en celica 2.0 gt cab, en sw20 og noen kjedelige normale biler.
han er dekkforhandler og har eid supraer, evoer, aw11, sw20 ++++ (så er det altså noen toyota folk her i området :D )

i tilleg så er det mulig og parkere bil utenfor hybelen og det er en kjøreskole-skole her i nærheten som garanterer førerkort for 3000kr så det blir corolla i gata her etterhvert 8) :lol: (jeg kommer garantert til og kjøre fra rs7`n nedi gata her med 1.3 corollaenmin asså! :P )
 #458057  av ArildM
 
Har du Sindre som utleier? Hehe, sjefen for Tempe dekk :D

Toygarage forresten! :)
Holger og gjengen er jo ikke langt unna deg :D
Samt Cars and Coffe Trondheim, det du ikke finner av biler der på en søndag er ikke verdt å ha :)
 #458058  av OleST
 
:shock: ja sindre er utleieren.
  • 1
  • 1051
  • 1052
  • 1053
  • 1054
  • 1055
  • 1138