TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #458354  av ArildM
 
Styggeste bilen ever, men bank i bordet, ikke en dritt feil på den :mrgreen:
50 mil i uka med pendlig, perfekt kjøretøy for gammal gubbe som vil ha automat og cruise controll 8)
 #458356  av celicat23
 
Høres ut som noe ala yaris'en... Like stygg som den var billig å eie. Jeg gadd ikke prøve bilen engang når jeg kjøpte den. Toyota hadde flere brukte inne til salgs, så sa bare at de skulle lage papirer på den beste av de til meg å sende over så skulle jeg hente den når det var skilter på den. Jeg dreit fullstendig i hvem av de jeg fikk, for det var uansett en yaris så det blir litt sånn "vi du at diaren din skal være helt flytende, eller med litt klumper?" Spiller ingen rolle.

Det er uansett en av - om ikke DET - beste kjøpet jeg har gjort når det kommer til bil.
 #458358  av OleST
 
Celica t230 er nå i mine øyne styggere enn Carina E....
 #458367  av celicat23
 
M-hm, m-hm. En kjedelig bil, med kjedelig lukt. Men... jeg tørr dra frem FABRIKKSNY - splitter ny med alt utstyr du kan få - Ssangyong Actyon Sport som ett mottrekk! Pickup med downs.
 #458368  av OleST
 
celicat23 skrev:
Makk skrev:I see your yaris and raise you a carina e :mrgreen:
I see your Carina e and raise you a bug-eye corolla :lol:
NOOOOOOOOO!!!! :(

må inrømme at original bugeye ikke er sånn kjempe pent men med litt tte styling så blir dem fort stilige.
 #458370  av OleST
 
celicat23 skrev:M-hm, m-hm. En kjedelig bil, med kjedelig lukt. Men... jeg tørr dra frem FABRIKKSNY - splitter ny med alt utstyr du kan få - Ssangyong Actyon Sport som ett mottrekk! Pickup med downs.
kina, why?

2013 modellen er ikke så ille da, den er mindre "derpy"
 #458371  av Makk
 
Shits, glemte den der mannskjiten der av en bil, jeg har hatt æren av å skru på en da jeg var på verksted.

En pedofils drømmebil, tilogmed barnerangle som "duharglemtlysetellernøklene" lyd.

Men er det ikke sånn vi kan kun høyne med dritt vi har eller har hatt?

Jeg fikk denne baguett renaulten gratis, det var av en av mine onkler av liten kontakt, er det en slags sadistisk drøm han utlever?

Jeg ga bilen til bruda jeg, jeg ligger allerede oppå henne fra tid til annen med min overvektige hvite master race kropp så stort verre for henne kan det ikke bli om hu får en stygg bil med meg i tillegg. (100 vs 48 kg match)

Opel Rekord? Rød velour og innrøykt med sprengt bakaksel?
 #458372  av celicat23
 
Åh shit... Ting vi har hatt ja :lol: Hmmmm.. Vel, jeg hadde en bug-eye corolla så da er jeg fortsatt innenfor med den :lol: Men... hva har jeg hatt kjipere enn en renault laguna.... Golf mk2 gti !! For noe oppskrytt DRITT.
 #458374  av Makk
 
Datsun King cab 83 modell, uten turbo, med 33tom hjul, raise kit og knekt ramme :D

Lol golf, omtrent værste bilen som er laget.

Men uansett så er vag forumsa fylt til randen av de som seriøst mener det er raskeste og beste bilen ever.
 #458375  av celicat23
 
Den datsun må kanskje vinne :lol: Jeg hadde en 80-ett-eller-annet corolla "grand lux" som du kunne sparke igjennom karosseriet de fleste steder grunnet rust (ble tvilsomt eu-godkjent med noen hull i dører + oppspiste skjermer "reparert" med gaffa tape som ble lakkert :lol:), og hvor ca hver 2 skrue som ble forsøkt løsnet i motorommet (for å gjøre bilen vinterklar) knakk pga av rust. Mener den hadde allerede gått 329.000km eller noe sånt. Men til tross for det så var den både god å kjøre, startet hver eneste gang, og etter at clutchen røyk (som tilfeldigvis hendte rett etter at far hadde lånt den og kom hjem stolt av å ha kjørt fra en bmw i ett lyskryss) så brukte jeg den helt uten clutch i 2 mnd eller noe sånt hvor den ble rivd i gir - og den bare fortsatte virke. Sååå... Stygg? Check. God bil? Visst faen.

Ble "lurt" av en kompis til å kjøpe GTI'en. Strøken bil og alt det der, så var ikke som det var noe slitent eksemplar. Importert fra tyskland med lav km og hadde siste utgave av motoren de ble levert med (som var noe drit for ingen skjønte seg på den og som alt annet VAG drit så røyk ting). Men etter å ha hørt alt skrytet og gnålet om hvor FETT gti skulle være så var det bare en gedigen skuffelse. Jeg hadde planene klare med G60 breddere, borbet 9x16" b1 felger, rallye front med panserleppe og alt det der... Ble til at jeg brukte den som bruksbil + vinterbil og så ble den solgt. Golf MKI + II + III kan suge en svett en.... Syns faktisk MKIV karrosseriet er pent, og hadde ikke takket nei til en R32.
 #458379  av Makk
 
Gaytrettito? nei nei :D

Hærlig di gamle japsaneser bilene da, familien har en 68 modell bensinmotor som står montert med to girkasser etter hverandre med selvkappede mellomaksler (kan gå like sent som traktor, eller 140 kph, testet med GPS LOL) i en ramme laget av kraftstolper, panserert er av kryssfiner og den har manuell tippkasse bak, et hilarious selvbygg av min onkel.

Motoren kommer fra en noen og sytti corolla som var familiebilen til bestefar, 1.6 med forgasser, dritrå lyd :D

Men, bilder sier mer enn tusen ord ikke sant?

Bilde
  • 1
  • 1053
  • 1054
  • 1055
  • 1056
  • 1057
  • 1138