TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #460105  av OleST
 
Bytter navn til bubba i samme slengen.
 #460111  av OleST
 
Shiiiit.
 #460112  av Sarlacc
 
Denne her var ikke dum. Gjørmete campingplasser er plutselig ikke noe problem lenger.

Bilde

-Men våkner du om natta og må ut å pisse... så husk stigen :D
 #460114  av OleST
 
Hilux med ls7 da? Er ikke det murica nok? Må jo selvfølgelig være stygt sveiset og rusten.
 #460115  av ArildM
 
Dem jap trucks aint no good here.
Piece of shit.
Murica MURICA MURICA!!!!

:lol: :lol:
 #460116  av OleST
 
Vurderer og bygge meg en lettere moddet AK-47 så da er jeg vel heller en 'commie :lol:
 #460119  av OleST
 
Vel, ei stålplate og noen stålklosser.

Hvorfor? Vel, bygges den på rett måte kan den registreres som en manuell repeater og brukes til jakt. (Bygge den uten gass systemet slik at den ikke er hel/halvauto)
 #460120  av ArildM
 
Og så bygger du den om etterpå?
Ganske sykt/kult hva man kan bygge med de rette kunnskapene.
Regner med oppskriften er ganske kurrant å få tak i da? Er vel like hemmelig som oppskriften på vodka i russland? :lol:

Anyways, da fikk jeg Forza Horizon 4 i gave fra dama :D Kan bli en bra helg :D
 #460121  av ArildM
 
Om noe ville jeg heller ha bygget en Hilux med 3uz motor btw :) Eller hva enn v8 etterfølgeren heter 8)
 #460122  av OleST
 
Kan ikke ha en halvauto eller helautomatisk ak i Norge, det er mega fy fy. Jeg har ett hefte med klistrelapper som er ment som mal til det som skal lages av platebiter. Delene som må freses/dreies har jeg digitale tegninger av.


Driver og installerer fh4 nå.
 #460123  av Sarlacc
 
OleST skrev:Vel, ei stålplate og noen stålklosser.

Hvorfor? Vel, bygges den på rett måte kan den registreres som en manuell repeater og brukes til jakt. (Bygge den uten gass systemet slik at den ikke er hel/halvauto)
Jo, høres dritkult ut og lykke til og sånn :-)

Men det er vel ingen som går på jakt med AK-47, er ikke det kjent som et veldig upresist våpen?
Eller kanskje det blir rene sniper-rifla når du lager den :-)

Post bilder, i alle fall! La oss se hele prosessen, fra stålplate til prøveskyting :-)
 #460124  av Makk
 
AK-47 er ikke noe veldig upresist våpen nei, jeg har skutt masse med den rifla, både i 47 og 74 utgaven, med og uten compensator.

Den går veldig langt og er du litt mer trent i riflebruk enn lord knullegutt med burkafraulein, 12 kids og speciality på breeding av både geit og kone, så treffer du akkurat det du sikter på, sålangt du har en godt vedlikeholdt rifle, AK kan du holde skytende på brukt motorolje og ren kjærlighet, gir du den samme behandling som hvilkensomhelst annet presisjonsvåpen så har du et monster uten sidestykke.

G3 kan godt konkurrere med AK47, men AK47 vinner KUN fordi det har 30 skudds magasin og standard G3 er 20 skudds.

That said, jeg hadde tatt en HK over en AK anyday, why? fordi G3 er en "battle rifle" og en av de få som er kvalifisert som en, dem er så kraftige at du får siste ord uansett, og med HK kvalitet og treffsikkerhet så er du godt sikra.

*Rant over.

Gammel military boy her haha :D
  • 1
  • 1076
  • 1077
  • 1078
  • 1079
  • 1080
  • 1138