TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #460411  av ArildM
 
Meeh, LS svapp all the thangs :lol: :mrgreen:
Men ja, en stock Supra Mk4 er ingenting å rope hurra for i dag. Så hvorfor skulle en stock mk5 være noe annet?
En Toyota utviklet 3jz ville ha kostet 3x så mye, så bedre at de lanserer en "billig" bil med masse modifiseringsmuligheter :mrgreen:
 #460413  av OleST
 
Cummins!
 #460418  av celicat23
 
ArildM skrev:Meeh, LS svapp all the thangs :lol: :mrgreen:
Men ja, en stock Supra Mk4 er ingenting å rope hurra for i dag. Så hvorfor skulle en stock mk5 være noe annet?
En Toyota utviklet 3jz ville ha kostet 3x så mye, så bedre at de lanserer en "billig" bil med masse modifiseringsmuligheter :mrgreen:
"OOh, jeg skal trimme nye supra'n min! På tide og undersøke hva som burde gjøres fra noen som vet noe om disse... Skal vi se... http://www.bimmers.no" :lol: :lol:
 #460425  av ArildM
 
Touche :oops: :lol:
Det er vel dit verden går i disse elbil tider.
Lambo er egentlig en Audi, Volvo er Kina?
Jaguar er eid av? Bare en stor salig rot alt sånn sett i dag...
 #460428  av ArildM
 
Tradisjonen tro kan man vel bare fjerne en dings og en dært som de sa på Autofil i sin tid, så har man 400hk ish?
Billiger avgifter på den måten.
Og må vel "detune" litt skal det være solid nok for Toyota sin del.... :lol:
 #460438  av ArildM
 
Har sletta Facebook.
Logga inn med en fake konto jeg har, fant raskt ut at jeg ikke savna noe av det greia der.
Trodde jeg savna MR2 gruppen der inne. Lukka fanen etter 30 sekunder.
 #460468  av ArildM
 

Verdt å se for de som sier det er to like biler :)
 #460469  av ArildM
 
Trist syn den Celicaen :( Den var virkelig pen en gang i tiden ser jeg!
Virker som om nesten alle de Celicaene fra den generasjonen er herpa når jeg ser de annonsert på noe vis.
 #460470  av celicat23
 
Celica'ene raste fort i pris, og det henger vel sammen med at toyota gjorde absolutt ingenting for å informere eiere om at de hadde bygd biler med motorer som raser i tur og orden. For å redde eget rykte kasta de alle eierene av mr og celica under bussen og lata som ingenting var galt. "Åååh, bruker bilen din olje plutselig? Da må du bytte motorblokk til en pris av 50.000+ kr". Husker ikke helt, men mener det er fra 2003 og nyere som toyota hadde fiksa motoren? Alle bilene før det er i praksis verdt null hvis de ikke har fått bytta motor(blokk) enda.

Det er synd, for det var/er en veldig kurrant bil.
 #460472  av ArildM
 
Ah, stemmer det.
Den fantastiske 1zz motoren med for smale oljekanaler, katalysatorer som sprengtes og gikk tilbake i motoren +++
Noe småtull må man vel regne med når man skal lage sin første motor i bare aluminium? :roll: Er vel en del Avensis og annet med samme motoren. Nesten like bra som Toyota dieselmotorer fra tidlig 2000 og utover...
2zz motor er vel en mulig oppgradering, men er vel langt nær like driftsikker som 3s og 4a motorene fra tidligere helter.

Som du sier, synd, chassiet er utrolig pent med litt småfiks :?
 #460475  av Phinex
 
Må en god del jobb til for å få den der i stand igjen ja. Synd.
  • 1
  • 1078
  • 1079
  • 1080
  • 1081
  • 1082
  • 1138