TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #457222  av OleST
 
What?

WHAT?

*loses faith in humanity*
 #457224  av celicat23
 
Tenk deg å være han kid'en som får tilbake tuba'en med "det var bæsj i den, men vi har vasket den altså". Daaaaaakkar. Og etter en stund å ha blåst på den så "Hm, alt er greit, det lukter ingenting" glad og fornøyd... Så har en eller annen de går forbi akkurat prompa..
Bilde
 #457236  av OleST
 
Gaaaah.... Hvis noen vet om en lipstick rød 1998-2001 modell e11 hatchback som selges billig i nærheten av Eidsvoll så si ifra. Farmor har Bulka litt og trenger ny framskjerm på venstre side, baklykt på høyre side og bakluke med rute.... (Er interessert i løse deler også om prisen ikke er for ille)
 #457238  av OleST
 
Nesten, det er en liftback så den har feil baklykter og bakluke. (Trenger deler til todørs hatchback)
 #457251  av OleST
 
Etter litt delejakt så har jeg nå funnet alt utenom bakluke med rute :)

450kr for framskjermen
500kr for baklykta
har fått pris på ei bakluke i sverige (1500kr) men frakt og drit kommer i tilleg så det koster en god del mer enn om jeg får tak i ei bakluke i norge en plass.
 #457318  av ArildM
 
Kjøpt kryptovaluta for 600,- , nå verdt 1370,- i dagens kurs.
Hadde jeg kjøpt for 6000 hadde det faktisk vært verdt noe :shock:
Både etherum og bitcoin har jo tatt helt av i år.
Etherum skjønner jeg ikke en dritt av annet enn at det stiger latterlig mye i verdi.
 #457321  av Rolla75
 
Noen som har tenkt seg på gatebil Våler neste helg her? :)
Tenker Iallefall å ta turen med corollan om den blir klar
 #457325  av ArildM
 
Fremdeles hjemme og bygger garasje jeg :)
Og grunnen til at jeg ikke har satt inn 6 lapper i Coinbase er vel at jeg synes det er for risky, enda :)
 #457385  av OleST
 
ufff... var og tittet på en "liten" bilsamling i går (7 corvetter, 3 mustanger (2stk 1970 mod cabrioleter og en 302 fastback) 4 cadillacer (ymse 1970-80 og en 1925 modell), en buick cab og en delorean) delorean`en har virkelig satt sitt spor altså... fy søren for en bil! (er ca. 11 år siden sist jeg så den bilen, hadde akkurat sett back to the future når fattern dukka opp på skolen i en lånt delorean 8) )

vekket virkelig følelser selv om det bare er "en bil" fra en film som jeg så for mange år siden. (denne delorean`en er original så den ser ikke ut som tidsmaskinen)
Bilde
 #457388  av ArildM
 
Tøffe biler det der :) Sett samme typen et par ganger på Classic Car show :)
 #457435  av ArildM
 
Jeg liker ikke å dømme noen, men at terrorister stort sett har samme religion og kommer fra stort sett samme region gjør det veldig lett å tenke det dithen.

Gi nå f*** i å bombe å sprenge uskyldige folk i lufta :(
  • 1
  • 1042
  • 1043
  • 1044
  • 1045
  • 1046
  • 1139