TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #87360  av sw20
 
17....
skal e legge ut eit bilde til????

vist e får 10 ja så skal e legge ut eit....!!!!

hehe...
Ho blir så tulen når ho ser ditte!!!!!!!!!!! :mrgreen:

 #87363  av sw20
 
det eineste som ikkje leder vann e jo destilert vann e det ikkje????

 #87364  av Ã¸xseth
 
ja, du må legge ut fler bilder av hun.

 #87370  av GT_rider
 
øxseth skrev:ja, du må legge ut fler bilder av hun.
Blei ivrig nå ja :wink: :)

Jaja.. Ikke så helt uenig med deg der nei. :wink:

 #87377  av Andreazz
 
JA...

Bobler vannet før det koker, eller koker vannet før det bobler??

 #87379  av Kebab gud
 
hvis du noengang har kokt vann så vet du at boblene kommer allerede ved 90 grader

 #87380  av Andreazz
 
Kebab gud skrev:hvis du noengang har kokt vann så vet du at boblene kommer allerede ved 90 grader
hehe.. har kokt vann noen ganger ja, må prøve mens jeg måler med et termometer en gang!
Men!, hvis man koker vann inne i et fly et par tusen fot o.h vil man få bobler lenge før 90grader :P :P

 #87381  av Andreazz
 
Kebab gud skrev:hvis du noengang har kokt vann så vet du at boblene kommer allerede ved 90 grader
hehe.. har kokt vann noen ganger ja, må prøve mens jeg måler med et termometer en gang!
Men!, hvis man koker vann inne i et fly et par tusen fot o.h vil man få bobler lenge før 90grader :P :P

Ja..enda en gang.. er det mange ja nå?? 5-..6?

 #87384  av Fredrik
 
Sier også ja til flere bilder a søstera til SW20 :P

 #87394  av Remi
 
må si ja til flere bilder. heng et live webcam i dusjen da. men skru det av nor alle andre dusjer :lol:

Destilert van leder strøm ja. koke du vann forsvinner jo lufta og luft lede ikke strøm. trur ikke æ e så langt på jorde ?

 #87410  av Anders gullstein
 
Remi skrev:må si ja til flere bilder. heng et live webcam i dusjen da. men skru det av nor alle andre dusjer :lol:

Destilert van leder strøm ja. koke du vann forsvinner jo lufta og luft lede ikke strøm. trur ikke æ e så langt på jorde ?

Destilert vann leder ikke strøm i det hele tatt, derimot hvis en tilsetter salt, så får vi overføring av ioner hvis vi tilsetter en strømkilde.

 #87413  av FireWalk
 
sw20 skrev:det eineste som ikkje leder vann e jo destilert vann e det ikkje????
Alt vann leder vann.. se bare på havstrømmene! :p Men jeg regner med det var strøm du mente.. i så fall så leder alt vann strøm untatt helt rent destilert vann... det er bakteriene og den organiske dritten i vannet som leder strømmen, ikke vannet selv... Så helt rent vann leder faktisk ikke strøm :)

 #87426  av GT_rider
 
sw20 skrev:17....
skal e legge ut eit bilde til????

vist e får 10 ja så skal e legge ut eit....!!!!

hehe...
Ho blir så tulen når ho ser ditte!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Noen som sa ho skulle sjå det då 8) Blir bare bra det, meida. Hadde blitt litt småirritert viss noen hadde lagt ut bilder av meg på nett uten at jeg visste det selv, og hadde gitt lov.
Nå prøver jeg å ta det meste med ett smil. Hjelper som oftest det :)

 #87463  av 2r-e-rik
 
sw20 skrev:17....
skal e legge ut eit bilde til????

vist e får 10 ja så skal e legge ut eit....!!!!

hehe...
Ho blir så tulen når ho ser ditte!!!!!!!!!!! :mrgreen:
ja... come on!!!

 #87483  av _speedy
 
:roll:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 1138