TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #458820  av OleST
 
Må få kjøpt noen gule koni dempere til Corollaen mens de ennå er i produksjon. I tillegg så håper jeg også at jeg får tatt lappen.
 #458823  av ArildM
 
Montere masse deler på SW20en, dra på Roadtrip, egentlig ikke planlagt noe spess destinasjon. Bare lade opp masse god musikk, justere opp ladetrykket og kjøre tur. Kanskje Nordsverige, Finland? :)
Ellers er det MR2 tur neddi hardangerfjord, skal prøve å få til no TS-ogn greier på ACR, mest lyst å dra dit å drikke litt øl og chille. Ellers så må vi nesten høre med Hans Martin om vi skal ta en meet på Leira camping i år som i fjor? Ble bra i fjor i alle fall :) Noe som minner meg på at jeg må promotere og orge litt for klubben :oops: 8)
 #458824  av lasse
 
celicat23 skrev:Så hva er det av bil-relaterte planer folk har for 2018?
-Selge elbilen til kona
-Kanskje selge bruksbilen og kjøpe noe mindre fornuftig
-Slite dekk
-Satse på å komme gjennom sesongen uten problemer og med førerkort
 #458828  av ArildM
 
Bilde
Makk og OleST :mrgreen:
Men seriøst god plan. Kanskje man kan håpe på minst en dag der man kan kjøre med t-tak? :D
 #458829  av OleST
 
:lol:
 #458831  av celicat23
 
Hvordan er det å være MC eier i Norge med tanke på snuten / biltilsynet? Med bil så blir du jo plaga 24/7, og det finnes ingen større fare for samfunnet enn en bil som ikke er 100% original så det er rart politiet ikke har ordnet tillatelse til å skyte eieren når de kommer over biler med felg/senk :roll:

Tar de ut frusterasjonen sin over at de ikke åpenlyst kan tafse på smågutter når de møter en med ikke 100% original sykkel også, eller er det som det virker: litt mer fritt og putte på ei annen potte etc på en mc?
 #458832  av Makk
 
Jeg har ikke blitt plaget noe særlig.

Dem bryr seg lite om storsykler, dem går som et helvette uansett hva du gjør med dem.

Jeg har hatt effektpotter på alle mine, så lenge du kjører vanlig er det bare "motorsykkel" lyd uansett selvom den er grovere.

Tror ikke statens vegvesen er kompetente nok til og gjøre noe med sykler uansett, det er så få av dem i forhold til biler så det er ikke sett på som melkeku/trakasseringsobjekt så.
 #458896  av OleST
 
noen som fulgte med på oppskytningen av Falcon Heavy raketten i går? mye stilige bilder av tesla roadsteren som nå er på tur til mars.

ps: ganske imponerende og lande to rakett-boostere SYNKRONISERT! :shock:
 #458901  av ArildM
 
Jepp, TØFT! :D :mrgreen:
 #458964  av ArildM
 
Haha, funker på Ubuntu, selvfølgelig :mrgreen:
Og ellers er det Android all the way her :)
  • 1
  • 1060
  • 1061
  • 1062
  • 1063
  • 1064
  • 1138