TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #460128  av OleST
 
Når sant skal sies så blir jo ak'n kun til blinkskyting men den må registreres som jaktrifle.
 #460132  av ArildM
 
Tøft uansett :)
 #460134  av OleST
 
ja, blir i allefall en "conversation starter" :lol:

kjøpte meg en antikk revolver i dag :roll: bilder kommer når jeg får den i posten.
 #460135  av OleST
 
received_318294752100563.jpeg
received_318294752100563.jpeg (25.37 kiB) Vist 5067 ganger
 #460196  av ArildM
 
Er det et potensielt investeringsobjekt med slike gamle våpen?
SÃ¥nn om du restaurerer de korrekt?

https://www.tv2.no/broom/10221256/
8) 8) 8)
Tror jeg må sende den linken til en som mente at "hybrid Toyota er ikke så mye brukt i taxinæringen lengre, ser nesten ikke noen hybridbiler der lengre. Hybrid er bare en fad som kommer til å forsvinne snart..." etterfulgt av "hvorfor i all verden skal man lage et så innviklet system med elmotorer og batterier og masse ekstra vekt?"

Fra en person som selv kjører en turboladet 1.6 dieselmotor med egr, partikkelfilter, intercoolere osv osv osv. Skuddsikkert system det også!
 #460197  av OleST
 
Er nok penger å hente om en gjør slike våpen skytbare.
 #460354  av ArildM
 
https://www.tv2.no/broom/10310921/
Etter ca 1 million teasere ser det ut til at Toyota "uheldigvis" har lekket bilder av den nye Supraen.
[img]
https://www.cdn.tv2.no/images?imageId=1 ... ression=75[/img]

Greit vi lever i 2019, men dette begynner å bli mer opphypet enn en ny iPhone, håper bare salget blir bedre :lol:
Bilen blir nok rå den, og det gjør mening at Toyota ikke bruker utallige millioner på å utvikle en 6syl motor når de nesten ikke vil ha bruk for den i noen som helst annen platform. 2jz har ingenting å gjøre i en nybil, greit nok det er en støpejernsblokk overbygget Deluxe, men det var den gangen alle Japanske produsenter overbygget alt, vi har passert 90tallets gullalder både på godt og vont.

Blir greit når de er ferdige å hype den, og man faktisk får et skikkelig review av den. Kanskje tilogmed man får sett en i real life? Aner ikke om Toyota Norge har noen ambisjoner om å selge den nye Supraen?
 #460357  av ArildM
 
Er vel mulig å sprite den opp litt slik at den ser slik ut da, ish.
BRZ-GT86 er jo bare en Subaru i forkledning, men samtidig har vel Toyota og Subaru en del små forskjeller som skiller bilene?
Ettersom de har brukt såpass lang tid på å bli ferdige med nye Supraen tipper jeg de har lagt en del av Toyota sjelen i den, så får fremtiden etterhvert vise om den faktisk kan nå A80 Supraen til støvlene :D
Er vel litt trøblete når man har laget en så legendarisk bil, å kunne komme opp med en like bra oppfølger? Litt som Half Life 3, Duke Nukem osv, er i alle fall stooore sko som skal fylles om man skal kunne leve opp til legenden som A80 var.
 #460401  av celicat23
 
Nye bmw supra z4'n burde egentlig være en etterfølger til GT86 og ikke supra, det hadde gitt litt mening. Enda en bil hvor toyota samarbeider med noen om en bil, og i utseende ser det også ut som det kunne vært en GT86 II.
 #460403  av ArildM
 
Har ikke råa til en uansett. Men sånn rent foretningsmessig gjør det jo fornuft å samarbeide med en av de få selskapene som faktisk både lager litt sportslige biler og lager 6cyl motorer. Synes bilen er pen jeg, og hadde ikke hatt noe mot å ha en slik selv. Så får man bare håpe at den lever opp til Supra navnet, ikke minst kvalitetsmessig... :)
 #460404  av Sarlacc
 
Den nye Supra er griselekker i mine øyne :-)
Fryktelig synd at det ikke står en oppdatert 2JZ i den, men jeg har ikke heller ikke råd... ;-)
  • 1
  • 1077
  • 1078
  • 1079
  • 1080
  • 1081
  • 1138