TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #459866  av OleST
 
Betaler ikke så mye for en Yaris.... Det er helt sykt.
 #459869  av celicat23
 
Hvis noen andre skulle være interessert i lexus RC'en som lexus i oslo selger:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=124319059

Så ser det ut som alle som har vært ute å kjørt denne har funnet seg en strø-bil å kjøre helt inntil (til å ha gått 23tkm så er det latterlig mye steinsprut i fronten), det er mye riper i sideskjørtet på passasjerside (av typen du muligens kan få rubbet/polert vekk), og så har ikke lexus giddi' å fulg lexus sitt eget vedlikeholdsprogram så det er ikke en eneste service stemplet i servicehefte. Imponerende.

Jeg gadd ikke se noe mer på den enn det. Så strøken ut innvendig i det minste. Det er mulig det er mer utvendig å plukke på for jeg så den bare i en litt dårlig belyst sal innendørs.
 #459870  av ArildM
 
Stolt av deg Markus :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Akkurat samme symptomer på Lexusen vi har selv. Masse steinsprang i fronten og mye på sideskjørtene, også på bakdørene. For mye til å polere ut på vår faktisk... Men men, bruktbil?
Sikkert noe med proposjonene siden skjørtene smaler inn mot fronten på bilen, slik at alt av stein og dritt blir kastet opp bakover langsmed sidene på bilen... Mye steinsprang er kanskje pga adaptiv cruisecontroll, som etter mine preferanser ligger alt for nært forankjørende.

Rav4 4dørs veier faktisk 1295 i egenvekt, ikke ille :) Tipper 2dørs er en del lettere siden den er kortere og har ferre dører :)
Kan jo flytte tyngdepunkt ned:


Men ville heller hatt den slik:

:D
 #459880  av ArildM
 
Husk på treff på Fagernes i helga da folkens! :D
Kommer kanskje en tur på lørdagen!
 #459881  av OleST
 
Skulle gjerne vært der men jeg kan ikke :(


Ps: Er det noen her som har aluminium foringer i hva som helst av bil? Vurderer og bytte ut det som kan byttes til alu på corolla'n, lager alu foringer selv så spiller ingen rolle om det finnes til Corolla'n eller ikke. Eneste er vel at det blir djevelsk stivt og at støy forplantes godt i karroseriet..?
 #459945  av ArildM
 
Er vel som du sier BTW at aluforinger blir ekstremt hardt.
River vel i stykker bilen, eller deg selv :lol:
 #459949  av OleST
 
Du Arild (eller noen andre) ? Du har vel ikke noen høyttalere på lur? Bokhylle høytalerne mine har gåen membran :(

Men ja, alu foringer er STIVT hadde gleden av og få sitte på i en BMW e46 med alu/stiv poly/kulelager i alt av understell og det var STIIIIIIVT med den hang på veien som en gokart!
 #459952  av ArildM
 
Har ikke noe her.
Kanskje på jobb om du vil kjøpe noe :)

Stivt er forresten ikke synonymt med veigrep.
En for stiv bil vil ende opp med relativt dårligere veigrep enn en original bil på ujevnt underlag.
Så alt med måte :)
 #459956  av OleST
 
Har fått tak i noen høyttalere. (fire stykk jvc sp-e300)

Jeg vet at stivt = / = veigrep. Men det er jo en del av formelen, for stivt ødelegger alt.
 #459960  av ArildM
 
Kjøpte meg Diablo 3 til Xbox one, tenkte jeg og dama skulle spille litt.
Er ikke heelt sikker på hvor de har tatt det spillet siden sist gang jeg spilte det for 3 år siden... Snakk om lootfest deluxe. Men er vel loot som er tingen for alle spill i dag. Sånn gamble gamble gamble, få folk hekta på loot.
Dritten har jo infisert alle spill. Tilogmed The Crew 2, altså et bilspill, er størsteparten av spillet lagt opp mot å vinne lootboxes. Damn, er det slik industrien har blitt? Gi bort spill gratis, få folk hekta, og få de til å betale?

Har hørt at doplangere opererer på samme måten :roll:
 #459962  av celicat23
 
Jepp, det er microtransactions over alt, og mye scumbag tactics. ACTIVISION (call of duty) ble busted for å ha ett system hvor du blir matchet mot folk som har kjøpt masse loot, sånn at du blir drept av de og får selv lyst til å kjøpe loot. Det er GARANTERT aktivt i Call of Duty black ops 3 i vert fall. Og de gjemmer også våpen i lootboxes, og får å ha sjans til å få ett eneste våpen så må du bruke sånn 4-500kr. Det er SÅÅÅÅ scummy.

THE DIVISION ble lansert med bare plass til 50 ting i inventory'en din, som alle klagde over, for det er så mange ting å plukke opp i det spillet. Etter MYE mas fra alle så økte de plassen til 100 eller hva nå det er. Nå kommer THE DIVISION 2 ut, og gjett hva? Hvis du kjøper THE ULTIMATE EDITION og betaler en haug penger så får du MER plass enn andre som kjøper "bare" standard utgaven :roll:

Alt dette startet med drittunger med mamma sitt kredittkort på mobilen. "FREE TO PLAY". Så kom grådige spillselskaper og bare "Hey... hva om det IKKE er FREE TO PLAY? Hva om vi tar de vanlige 699kr for spillet OG vi inkluderer at folk må kjøpe loot?" ....og idioter kjøpte, og fortsetter å kjøpe, så nå må du og jeg leve med at sånn er det bare.

Jeg er overrasket over at FORTNITE ikke får mer pes egentlig... Hvis du skal ha noe progresjon i spillet så må du kjøpe ett "season pass" som varer bare i 1 mnd eller noe sånt. Og når neste "season" starter så bare forsvinner passet du allerede har kjøpt. Spiller ingen rolle om du kanskje bare har låst opp 2 av 50 ting eller hvor mange det er. Det bare forsvinner, og du må kjøpe neste "season pass" for å ha mulighet til å låse opp noe. Fuck off.

Prøv å spill "world of tanks"... Der må du betale med penger for å få den beste ammunisjonen til tanksene dine :roll: :roll: Så når du, som ikke har betalt en dritt, møter en som har brukt en haug penger... Gjett hva som skjer. Og i begynnelsen låser du opp nye tankser relativt fort, men det blir det slutt på etter en stund, og du er over på å måtte bruke penger for å komme videre.
  • 1
  • 1073
  • 1074
  • 1075
  • 1076
  • 1077
  • 1138