TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #458382  av ArildM
 
SÃ¥ en slik en i lys, nesten gulaktig beige, okergul kanskje?:
Bilde
Bilde
Med enda grellere lysebrunt blomsterinteriør, i hele bilen.
Ble nesten litt småtent 8)
En sånn en, senka med dorullfelger. Hadde vært så støgt at det rett og slett hadde vært perfekt :oops: :oops: Huff ja. Jeg har problemer :lol:
 #458383  av ArildM
 
Styggeste sportsbilen fra Toyota?
Bilde
Mulig GT4 utgaven er penere, men denne er bare trist. Da er T230 utseendemessig finere.

Digg hjemmemekka bil forresten :D Genialt med 2 girkasser, blir som traktor med høy og lavserie, bare enda mer utveksling. Men åssen i fankern girer du da? Setter du den ene kassa i 4 gir også girer du som normalt fra 1-4 når du skal oppnå toppfart?
 #458384  av ArildM
 
Bilde
=
Bilde
Beste ombyggingen ever 8)
 #458385  av OleST
 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 #458388  av Makk
 
ArildM skrev:Styggeste sportsbilen fra Toyota?
Bilde
Mulig GT4 utgaven er penere, men denne er bare trist. Da er T230 utseendemessig finere.

Digg hjemmemekka bil forresten :D Genialt med 2 girkasser, blir som traktor med høy og lavserie, bare enda mer utveksling. Men åssen i fankern girer du da? Setter du den ene kassa i 4 gir også girer du som normalt fra 1-4 når du skal oppnå toppfart?
Ja, du legger deg under i macgyver stil og flytter girmekanismen, hvilken du havner i er litt som i lotto, ekstra gøy med revers og 4 gir bakover :D

Den fremste kassa har girspake haha
 #458389  av OleST
 
fikk plutselig lyst på en eks soviet militær radiolastebil :lol:

(kikket på ett par youtube videoer i går om "ZIL 131" lastebil og kom frem til at en slik må jeg ha :P )

*6.0 L bensin v8
*6x6
*kun sveivstart (fordi sibir)
*vindusviskere som drives av trykkluft (også fordi sibir)

hva er ulempen med den liksom? :P
 #458390  av celicat23
 
Angående celica T20 så kunne jeg tenke meg en om jeg får den ferdig med varis sitt bodykit:
http://www.varis.co.jp/varis/products/t ... index.html

Ellers så syns jeg både T20 og T23 er greie (har eid begge to så :lol:), og den som var før T20 (t19???)... Hva er det egentlig med modell kodene. Hvorfor gikk det rett fra T20 til T23? Hvor ble det av T21 og T22? Noe annet som allerede het det?
 #458392  av Makk
 
Fant noe enda mer pekuliært da jeg søkte litt angående T modeller.

Kjære kirkefolk, bask in the glory of my finding, I give you : Toyota Celica Camry

Bilde
 #458397  av celicat23
 
Gammel japansk sedan, MED SPEIL PÅ FRONTSKJERMEN!!!?? Slepp den helt ned på bakken med noe helt retardert camber vinkler, noen dorull-felger, klistremerker over en hel skjerm, STANCE NATION og 73 andre klistremeker i ruta... Du kommer til å måtte jage fjortissene unna bilen.
 #458399  av OleST
 
det hadde vært så stygt...

enda værre er de som sier "det er bozo stil, ekte japansk kultur" STANCE OPPKAST ER IKKE BOZO.
 #458401  av celicat23
 
"Bozo" må være japansk for "tilbakestående". Jeg kan ikke skjønne noe annet. Bozo-biler får epa traktorer til å se smart ut.

"Stance" er i og for seg greit, helt til vi kommer til gjengen med 75 grader negativ camber. Det tullet skjønner jeg ikke at har blitt poppis med noen :roll:
 #458413  av OleST
 
:lol:
 #458468  av Teamany
 
Lasta ned eit spill her på tirsdagen, Mudrunner for Playstation 4. Skulle liksom vere artigt å spela med andre for å gjennomføre oppdrag, men det viser seg at flesteparten av folkene som spiller dette spillet er skikkelige drittunger fra England. Herregud, vert jo nesten skremt!! 2 av 4 stk sitter å krangler og kaller hverandre både det eine og det andre, og de har spilt sammen i kanskje 5 min!! :lol: :lol: :lol:
  • 1
  • 1054
  • 1055
  • 1056
  • 1057
  • 1058
  • 1138