TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #457839  av OleST
 
sugardaddys fikser alt :lol:
 #457840  av Makk
 
Du kan i det minste sette inn kawasakimotor i aygoen.

Prius kan du kun sette deg selv inn i og sette din heteroseksualitet ut av spill for godt :mrgreen:
 #457841  av OleST
 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

dette forumet av og til altså....
 #457843  av ArildM
 
Pft! Sitter å laster ned Synthwave mixer for å ha i SW20en, lasta nesten ned en hasslehoff mix i samma slengen.
Alt ok her, sådetså! :lol:
 #457844  av OleST
 
synthwave er grei musikk det da, hvilke mikser er det du hører på?

ps: hørt denne:
 #457845  av ArildM
 
Synes det er litt tøft da, har den mixen i bilen nå :)
Passer egentlig best i AW11en da, siden det er en 80talls bil, men du får opp kjørestemningen i SW20en helt fint også :)
Men må skaffe meg noe som gjør at jeg kan streame det på kasett eller liknende. Ser det finnes kasetter med aux og bt, så mulig jeg prøver noe slikt en gang.

Denne er også kul :
 #457847  av OleST
 
ikke tid til slikt nå, betalte hele 300kr for en nesten ubrukt oculus rift så nå skal det testes VR :D
 #457857  av celicat23
 
For 300kr så er det verdt det. Med pc så er det jo bare å hive på ett 1080 Ti kort og kose seg med 3d OG bra grafikk. Glad jeg ikke falt for PS4 PRO + VR briller fristelsen. Dårlig grafikk og fortsatt er det mer eller mindre bare tech demo'er og spille :roll:
 #457859  av OleST
 
har to xeon x5690 prosessorer, 24gb med ram og ett rx480 8gb skjermkort. klarer helt fint VR med dette opsettet :D

bruker vorpX til og "kutte opp" bildet og sende det inn til riften så har litt flere valg enn bare tech demoer og annet ræl. (assetto corsa støtter VR mangler bare ratt og pedaler så skal det testes)
 #457861  av celicat23
 
ARILD, du som er slave i elektronikk bransjen... Hva er forskjell på FW modellene til Sony (butikk display) i forhold til tv'ene ment for hjemmebruk? Har forsøkt å se på manualer osv men får ingen konkrete svar. Kan se ut som FW modellene muligens mangler diverse justeringer for bilde, og ting some GAME mode og sånt? Kan det stemme, har sony vært så scumbags at de har med vilje fjerna ting fra firmware'n sånn at folk ikke skal bruke disse hjemme i stedet for tv'ene ment for hjemmebruk? De ser jo ellers klin like ut som tv'ene for hjemmebruk. Ser ut som det er samme fjernkontroll til og med.
 #457863  av ArildM
 
Usikker der. Har prøvd noen av Samsung sine modeller, og det er typisk samme display og hw, men mye mindre justeringer i menyene :roll:
 #457865  av celicat23
 
Får litt feelingen at det er det samme med sony. Mangler kanskje høyttalere også, men hvem faen bruker de uansett? Det er liksom noen tusen å spare mellom FW modellene og "de vanlige" tv'ene på noen av modellene. Kan ikke se for meg at support hos sony er så keen på å svare på sånt heller, for kommer det ut at det er flere tusen å spare på å velge en FW for vanlige folk så er vel det en tragedie.

...oh, og KONG SKULL ISLAND er en skikkelig middels film.
 #457873  av ArildM
 
Jeg trenger en skjerm med no HDMI innganger og Optisk lyd. Thats it.
Android og andre jalla os med 10000 funksjoner har jeg null behov for. Kjører PC via hdmi og fruen har Viasat boks tilkoblet.
Men smart tv, det får du, uansett om du vil eller ikke :)

Kjøper du en skjerm uten dekoderfunksjon slipper du vel strengt tatt lisensen også :)
 #457877  av OleST
 
Ikke kjøp tv, kjøp heller "public display" skjerm da slipper du tv lisens.
  • 1
  • 1048
  • 1049
  • 1050
  • 1051
  • 1052
  • 1139