TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #457965  av OleST
 
Ja, utdanning er viktig!

Mulig jeg ser en MR2 mens jeg går på skolen da.
 #457967  av OleST
 
Ã…?
 #457968  av ArildM
 
Bahahaha.
Som om NOEN får røre, langt i fra KJØRE Mr2ene mine :lol:

Men joa, vurderer å selge :lol: Såvidt de blir brukt :roll:

Men seriøst, verdens beste foretningside må være å kjøpe et hus og leie ut til studenter. Lag deg en 5-6 bøttekott i huset, la de dele kjøkken og bad og stue. Lei ut til 4-5000 per stk per mnd. Voila-PENGER. Noe gått i stykker? Ring Snekker. Noen som ikke betaler? Hiv de ut.
 #457969  av Makk
 
Gud så mange damer jeg har datet oppover, alle sammen synes rød toppløs sportsbil var helt prima...

Helt til det gikk en stund, da kom tendensene og hintene på at det der skulle selges sammen med både sykkel og pc for det "har du jo ikke tid til og bruke i fremtiden"

På hue å ræva ut med samtlige sånne.

Nå har jeg brunt fra asiens land 2.5 år med mc kjøring og sportsbilkjøring, aldri annet enn smil og latter, går aldri tilbake til norske ostepopdamer :D
 #457970  av OleST
 
Leit om du må selge ett sett med så gromme mr2'er!

Haff utrolig mye pes som skal ordnes før flytting...
 #457971  av OleST
 
ArildM skrev:Bahahaha.
Som om NOEN får røre, langt i fra KJØRE Mr2ene mine :lol:

Men joa, vurderer å selge :lol: Såvidt de blir brukt :roll:

Men seriøst, verdens beste foretningside må være å kjøpe et hus og leie ut til studenter. Lag deg en 5-6 bøttekott i huset, la de dele kjøkken og bad og stue. Lei ut til 4-5000 per stk per mnd. Voila-PENGER. Noe gått i stykker? Ring Snekker. Noen som ikke betaler? Hiv de ut.
Om jeg noen gang er i nærheten så får jeg ikke kikke en gang???? :(
:P
 #457972  av celicat23
 
ArildM skrev:Men seriøst, verdens beste foretningside må være å kjøpe et hus og leie ut til studenter. Lag deg en 5-6 bøttekott i huset, la de dele kjøkken og bad og stue. Lei ut til 4-5000 per stk per mnd. Voila-PENGER. Noe gått i stykker? Ring Snekker. Noen som ikke betaler? Hiv de ut.
Venn av bekjent er advokat, og startet med å kjøpe ett hus og bygge det om til masse små rom + fellesrom etc, og så leide ut alle rommene. Leie inntekter på 50.000kr mnd for det ene huset. Så ett til... etc. Mange som leier sånn er gjerne folk fra polen f.eks. som er her å jobber å stikker hjem inne i mellom. Så trenger du fikse noe som er ødelagt i ett hus? "Hey, du får gratis leie denne mnd hvis du stikker og fikser....." Voila.

Rundt her så leier folk ut 8kvm rom for 6-7000kr :roll: Folk eier faen ikke skam. Det er skikkelig sånn "hvor mye penger kan jeg tjene på de som har minst og trenger tak over hodet tro?"
 #457976  av ArildM
 
Heldigvis ikke dama som pusher meg der gitt :)
Fikk brått avslag på å selge Sw20en i alle fall. Den skulle vi beholde!
AW11en er jeg jo egentlig alt for glad i også, så de blir vel værende begge to :)
Blir greit når jeg får inn liften, så kan de henge og stå der og jeg kan bare dalle med de og legge de under beskyttelse vinteren over :) Får litt dårlig samvittighet av at de må stå 6-8 mnd hvert år uten oppstart eller noe som helst på lagring, så det skal bli veldig godt å få ha de hjemme i vinter kjenner jeg :)
Ser det ligger et hus ute i Meråker til salgs for 3 mill, leieinntekter på det sto oppgitt til 24-26k per mnd. Har du et huslån over 30år på 3mill går du greit i overskudd hver mnd :)

Foresten er kikking og prøvetur innafor for alle jeg kjenner, så lenge det ikke er randoms som tafser borti bilene :)

Fikk forresten tilbud om å bytte yrke i dag. Snekker. Kanskje jeg endelig kan komme meg ut av butikkyrket?
 #457979  av OleST
 
Butikk er farlige greier det... Tenk om det plutselig kommer en Audi inn gjennom butikkfronten....
(Men seriøst, 20+ våpen på avveie og meget få spor lover ikke godt...)

(Om dere ikke har hørt det så var det innbrudd i ei lokal våpensjappe der noen rygga en Audi inn gjennom butikkfronten og stjal flere våpen helt uten at alarmen i butikken ga fra seg ett pip!?)
 #457980  av ArildM
 
Du vil bli overrasket over hvor mange grådige butikksjefer som ikke gidder å koste på fungerende alarm :roll:
 #457981  av OleST
 
Lover ikke bra for butikk kjeder rundtom det der....
 #457982  av Makk
 
Glad jeg slipper jobben din arild, alle de småbarnsmødrene med defekte maskiner, sinte som et fly, og at onkel oluf-bodvar har prøvd og fikse den selv med skrujern og kubein har jo iiiiingen betydning selvsagt :mrgreen:
 #457983  av OleST
 
Makk skrev:Glad jeg slipper jobben din arild, alle de småbarnsmødrene med defekte maskiner, sinte som et fly, og at onkel oluf-bodvar har prøvd og fikse den selv med skrujern og kubein har jo iiiiingen betydning selvsagt :mrgreen:
Glem ikke alle pensjonistene som fikk en telefon fra "Microsoft" også plutselig slutta PCen og virke etter at "Microsoft" fjernet noen virus
 #457990  av Makk
 
Synes at Arild skal dele noen war stories av ypperste sort type trygde-ragna forlanger ny mixmaster og hele butikken er 110% nødt til og høre saken fra ende til annen :mrgreen:
  • 1
  • 1050
  • 1051
  • 1052
  • 1053
  • 1054
  • 1138