TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #459230  av ArildM
 
:lol:

Hva med å importere en slik en:

:mrgreen:
 #459236  av celicat23
 
Uff Arild, de der er ikke pene :lol: Så en sølvfarget en (sikkert den eneste som er i landet) når jeg var innom toyota for noen år tilbake, og til og med en T20 celica cab frister mer om jeg måtte velge mellom de to :wink:
 #459237  av OleST
 
hva med 300zx cab? 300zx er ikke superbil men dugandes som sommer cruiser og om du skulle finne ut at det går ann og skru litt så finnes det flust av snop til de bilene.
 #459239  av celicat23
 
Er ikke noen tilhenger av 300zx (som cab). Hadde heller valgt en 350z da, men den er ikke akkurat pen den heller. Tror fortsatt jeg hadde valgt en T20 cab over de :) Men nå har vi spora av litt. Skal jeg kjøpe noe "bare for å kjøpe noe" så kjøper jeg heller en bmw z4 eller 3 serie med standard rundt 2 liter strikk-motoren de fleste har. Eller en audi A4. Eller en e-klasse cab. Det er litt å velge i hvis jeg driter fullstendig i motoren :wink:
 #459255  av OleST
 
finnes det toyota century på skilt i norge?

century`n er solgt som lhd i kina så den går det vel kanskje an og registrere her i landet?


https://carfromjapan.com/cheap-used-toy ... y-for-sale

sitter 1gz-fe v12 i 1997-2015 modellen.

edit: definitivt ikke det celicat23 ser etter....
 #459259  av ArildM
 
Ligger et ganske morsomt "review" av den her:



Første generasjon av bilen ble produsert fra 1967 til 1997! :shock:
 #459260  av OleST
 
Mr. Regular er morsom han.

Var ikke fryktelig dyrt for en mk2 century? 50-150k for en grei bil.

Ett stort problem, century'n er ikke en bil man kjører selv... Må nesten ha privatsjåfør til slik bil :P
 #459263  av ArildM
 
Hadde vært morsomt å ha på motorhistorisk grunnlag :)

Er jo en limmo, ikke noe status-symbol. Men kul som fy uansett. Skikkelig flak med madrass fjæring :mrgreen:
Vet man tenker mer komfort enn status når man bruker lammeull i setene for å gjøre de myke :lol:

Men slutt å sette griller i hodet på folk da, jeg skal da vel ikke ha noe Century :shock: :lol:
 #459265  av OleST
 
Kom igjen da Arild, en liten century har du vel garasjeplass til? :P
 #459277  av ArildM
 
Absolutt ikke dum :D Sikkert overbygget deluxe slik som alt annet fra Toyota. Sånn at den eeegentlig tåler 2 bar boost uten å bytte noe særlig :lol:
 #459278  av ArildM
 
Hoi, kryptovalutaene mine er verdt 10k igjen :lol:
Bra jeg fremdeles ikke har investert mer enn jeg har råa til å tape, og nesten så jeg gikk i null da det var verdt bare 4-5k her i vår :lol:
 #459280  av OleST
 
Det er jo en ekte M3 evolution! :idea:
  • 1
  • 1065
  • 1066
  • 1067
  • 1068
  • 1069
  • 1138