TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #462133  av OleST
 
Makk skrev:
OleST skrev:Da har jeg fått grønt lys for å kjøre bil igjen :cool:
Why, what, where and how?
Vil ikke utdype noe særlig om hvorfor men har fått legeattest som gir "all clear".
 #462135  av OleST
 
Noe sånt ja.
 #462136  av ArildM
 
:lol:
GZ :D
Lite som matcher friheten en bil gir :mrgreen:
 #462140  av ArildM
 
https://www.dinside.no/motor/rusten-bob ... r/72666657

Gjennomrusten?
Greit den er skitten, og greit det er mange som ikke ser så mye verdi i den, men gjennomrusten er vel litt å ta i?
Kjøper bør uansett ha et greit antall timer foran seg for å få den i bra stand igjen :)
 #462141  av Makk
 
At noen i det hele tatt gidder å holde på med de der stygge bilene som boblene er har alltid for meg vært et mysterium av uante dimensjoner...........
 #462145  av ArildM
 
Grusomt IMHO.
Ser folk faktisk er stolte når de kommer kjørende på Cars&Coffe med en Boble uten tak.
Hvorfor? :lol:
Er noe jeg ikke skjønner med Hitlervognen de kjører i tydeligvis :lol:

Gir et hederlig unntak til de boblene som faktisk ser helt jævlige ut og har så mye motor at man ikke får igjen motorluken. Det kan jeg gå med på til nød :)

Tror faktisk heller jeg ville hatt 2cv om jeg skulle hatt noe i den klassen.

Kanskje enda verre er bussene de drar opp av myr for å restaurere og selge for millionbeløp :lol:
Hva er det som frister så utrolig mye med en 40hk sildeboks??? :shock:

Tilogmed miljøaktivister synes plutselig det er helt greit å kjøre hippebuss :lol:
 #462148  av Makk
 
Ja et er litt av et paradoks, hippier elsker bangbusene sine og andre volkswagener fra helvette, det er nok for dem å kalle det noe av "folket" så danser kommunistspirene rundt bålet så LSD'en spruter ut av boksene, samme søren hvordan dem forurenser.

Tbh, boble er en bil som en mann "får lov" til å ha av kjerringa fordi "den er søt" eller "passer til ungene"
 #462158  av ArildM
 
Konefaktor altså :lol:
Har heldigvis full forståelse både for garasje, MR2 og noen skikkelige gulvstående høyttalere :lol: :mrgreen:
 #462159  av Makk
 
Ja det er bra Arild, jeg har jaggu kastet ut min del av kvinnfolk som trodde dem skulle få meg til å selge sykkel, bil, og det som var.

"Jammen det trenger du ikke, du har jo ikke tid til å bruke de tingene der om du skal ha deg familie"

Hvem faen er det dem tror dem er? Hobby er hobby ;) fuck off om du ikke liker det :D Det finnes ALLTID tid! Ingenting gjør meg mer pissed off enn spanka mannfolk.

Min brud er fra et land der feminisme ikke eksisterer og dem gidder å kle seg pent hver-eneste-dag, ikke mye til potetgullspisende sofapurke her i gården nei! <3 <3 :mrgreen:
 #462168  av ArildM
 
Enig enig :wink:
Slipper å kjøpe meg bil til "40 års krisa" også :lol:
Er vel da 50% av alle ekteskap går i vasken, sånn etter 10-20 år i en grei nedoverbakke :lol:
Da skal fruen på pub og drikke seg full og mannen kan endelig kjøpe seg leketøy igjen :lol:

Må da værra lov å ha tid til litt gøy, for begge parter, så kanskje ingen føler seg kvalt og alle kan være fornøyde :D
 #462184  av OleST
 
Plukka opp en ny hobby mens jeg ikke fikk kjøre, skaffet meg en brukt terrengsykkel:
20200724_052925.jpg
20200724_052925.jpg (4.28 MiB) Vist 3889 ganger
(Litt sent men følte ikke for å legge ut bilde av uvasket sykkel)
 #462188  av ArildM
 
1000 poeng for at du ikke joina klubben med å sykle 10+ stykker i lag på motorveien, gjerne i 1,5 feltsbredde uten ønske om å vike for noen :lol: :mrgreen:
 #462197  av OleST
 
Altfor trygt å sykle i 45km/t langs veien. Mye artigere å hive seg utfor en skråning i skauen og håpe på det beste :lol:
 #462201  av Makk
 
Faen da sykler du på feil plass, i byene er det nesten sånn at dem sikter på syklistene med vilje.

En gang når vi bygde tunnel på E16 Nes, sto vi i rushen med firmatransporter full av folk... Der kom en kondomdress på hjul og bilene foran var så nært at han kunne ikke passere, så frekkasen stoppet på førerdøren ved oss å la hånda innfor døra for å slippe sette foten nedi bakken... (Vindu var nede)

Formannen var lei av det her, han hadde plassert en liten fin kulehammer i døretrekket, dro an opp å SMEKKA han på fingra ahahahha :D
  • 1
  • 1090
  • 1091
  • 1092
  • 1093
  • 1094
  • 1138