TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • forsiden

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #119077  av CelicaTurbo
 
urk, det kan du trygt si :D Neh, er mye som burde vært gjort der.. egentlig var planen å bytte rammeverk og jeg har jobbet med grafikken på det men etter at jeg flyttet til Halden har det ikke skjedd en eneste ting på den fronten heller.. sitter knapt på maskinen for tiden når det er så mye godvær ute ;)

 #119080  av kaimagne
 
CelicaTurbo skrev:sitter knapt på maskinen for tiden når det er så mye godvær ute ;)
Det synes jeg du skal fortsette med... :D

 #119081  av chris
 
CelicaTurbo skrev:urk, det kan du trygt si :D Neh, er mye som burde vært gjort der.. egentlig var planen å bytte rammeverk og jeg har jobbet med grafikken på det men etter at jeg flyttet til Halden har det ikke skjedd en eneste ting på den fronten heller.. sitter knapt på maskinen for tiden når det er så mye godvær ute ;)
Flytta til Halden??

 #119091  av Speeder
 
CelicaTurbo skrev:urk, det kan du trygt si :D Neh, er mye som burde vært gjort der.. egentlig var planen å bytte rammeverk og jeg har jobbet med grafikken på det men etter at jeg flyttet til Halden har det ikke skjedd en eneste ting på den fronten heller.. sitter knapt på maskinen for tiden når det er så mye godvær ute ;)
Forståelig det, men hva med i det minste å få bytta ut 'landstreff i nord' med 'landstreff i sør'? :wink:

 #119175  av CelicaTurbo
 
Speeder skrev:
CelicaTurbo skrev:urk, det kan du trygt si :D Neh, er mye som burde vært gjort der.. egentlig var planen å bytte rammeverk og jeg har jobbet med grafikken på det men etter at jeg flyttet til Halden har det ikke skjedd en eneste ting på den fronten heller.. sitter knapt på maskinen for tiden når det er så mye godvær ute ;)
Forståelig det, men hva med i det minste å få bytta ut 'landstreff i nord' med 'landstreff i sør'? :wink:
hehe, jeg tenkte på den så sist som i går gitt :D Men det er greit, skal ordne det når jeg er ferdig med forumsjekken nå i kveld ;)