TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • forslag om underinndeling pÃ¥ forumet

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #125915  av alex007
 
Hei

jeg leser en del i det amerikanske mr2 forumet. Her har de delt inn forumet etter modell mk1 mk2 mk3, forumet føles lettere å finne frem i.

lurte på om dette hadde vert en ide for det norske toyota forumet?

designet er likt som nå bare når en fx trykker supra får en nye valg mk1 mk2 mk3

bare ett forslag

 #125937  av CelicaTurbo
 
forumprogramvaren tillater ikke dypere nivåer enn det er nå, og om jeg sprer modellene utover hovedlisten blir det bare så alt for mange nivåer.. vi får se når neste versjon (ikke sikkerhetsfiks-versjon) av programvaren kommer ut og blir stabil; da skal den inneholde en god del interessant funksjonalitet, slik som flere nivåer..

 #125942  av ScadamiCa
 
Syns det er greit slik det er nå jeg:)
Nå er det nokså få forum, så nå gidder jeg og sjekke alle:)

 #125961  av sindrejl
 
har egentlig veldig lite å si for de fleste da de fleste bare trykker på "view post since last visit" i høyre hjørne når dem logger seg inn.. bl.a jeg :)

 #125985  av chimp
 
Hva med en del for deler til de forskjellige bilene? Alt fra spørsmål om delenummer og pris osv. :)
Bare et forslag

 #126005  av CelicaTurbo
 
spør slike spørsmål i teknisk ;) Det er hensiktsmessig slik forumet er nå at vi begrenser antallet områder for å holde oversikten, og da blir det ihvertfall ikke noe av at jeg lager to områder for hver bilmodell ;)

 #126028  av chimp
 
CelicaTurbo skrev:spør slike spørsmål i teknisk ;) Det er hensiktsmessig slik forumet er nå at vi begrenser antallet områder for å holde oversikten, og da blir det ihvertfall ikke noe av at jeg lager to områder for hver bilmodell ;)
i teknisk? er det jeg som er blind eller har jeg downs? :)
er det en underkategori som heter det?

 #126036  av CelicaTurbo
 
chimp skrev:
CelicaTurbo skrev:spør slike spørsmål i teknisk ;) Det er hensiktsmessig slik forumet er nå at vi begrenser antallet områder for å holde oversikten, og da blir det ihvertfall ikke noe av at jeg lager to områder for hver bilmodell ;)
i teknisk? er det jeg som er blind eller har jeg downs? :)
er det en underkategori som heter det?
nei, det er en kategori som heter det, som igjen inneholder underkategoriene MR2, Celica osv..

 #126050  av GT_rider
 
forumet funker helt fint som det er nå. Begynner man med for mange deler, så blir det lett uoversiktelig, og rotete.
Det vil vi jo ikke ha noe av :wink:

 #126055  av Mr2 Mk2
 
Syns det begynnert å bli mer enn nok kategorier jeg......
 #142880  av esp1
 
For at forumet skal tilate kategorier, må en installere en modul som heter category hireacy. Dette er etter min erfaring en av de vanskeligeste modulene å installere, om en skal gjøre det manuelt....ikke for at det er så vanskelig, men for at det er så mye å gjøre osv....tar noen timer kan en si. Men det finnes scripts som gjør dette automatiskt for en.
Å fått inderkategorier for mk1, mk3 og mk3...osv, hadde gjort det lettere å finne fram til info om den bilen en selv har.
-Esp1-

 #142966  av CelicaTurbo
 
jepp, kjenner til den der, men det er nok modifikasjoner i forumet som det er og hver eneste modifikasjon gjør jobben med oppgradering og sikkerhetsfikser mer tidkrevende og vanskelig, og en slik stor modifikasjon kunne ha vanskeliggjort jobben ganske så betraktelig og da er det dessverre ikke aktuellt. Slik er det å bruke gratis forumprogramvare, alt i alt synes jeg dette forumet fungerer ganske så bra i forhold til de andre gratis alternativene der ute ;)