TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • trenger bilder til galleri!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #306  av CelicaTurbo
 
Hei alle sammen!'

  Jeg tenkte å sette sammen et galleri på sidene med bilder av orginale/stylede kule MR2er, Celicaer og Supraer. Om noen av dere har noen bilder som dere har funnet på nettet som dere synes er bra så gjerne send disse til meg slik at jeg kan legge de ut på en galleri side for å hvise at Toyota er ikke bare gamle trøtte bestefarbiler! :)

webmaster@mr2-ogn.org

 #362  av MR2turbo
 
Jeg sender deg noen bilder når jeg får adsl-modemet.. Har hatt ADSL linje inn i over en uke men Nextgentel sliter med å levere modem, håper at jeg får det snart  :(

 #363  av CelicaTurbo
 
flott flott,. men jeg hadde selv ingen problemer med modemet og fikk det samme dag som elektriker kom på døren. Litt dumt at du ikke har fått modemet da men det er mulig posten som roter.. jeg har selv hatt problemer med post som tar lang tid de siste ukene, og har flere venner her i bergen som også har hatt problemer med at brev fra østlandet f.eks. kommer ikke frem før etter en uke osv..

 #364  av henningl
 
Bilder av mer generell art kan du bruke google sitt bilde-søk for å finne..

 #366  av MR2turbo
 
MR2 on Feb. 25 2002 @ 11:17 skrev:flott flott,. men jeg hadde selv ingen problemer med modemet og fikk det samme dag som elektriker kom på døren. Litt dumt at du ikke har fått modemet da men det er mulig posten som roter.. jeg har selv hatt problemer med post som tar lang tid de siste ukene, og har flere venner her i bergen som også har hatt problemer med at brev fra østlandet f.eks. kommer ikke frem før etter en uke osv..
Har snakket med nextgentel, de har gått tomme for modem, og har problemer med å få tak i flere, med de sa det skulle komme i løpet av denne uka...  ???

Skal lage klar mailen med bilder så jeg bare kan sende den..
...har over 500 mr2-bilder på maskinen så jeg må prøve å plukke ut de beste..

 #369  av CelicaTurbo
 
jøss, du har virkelig samlet på bilder :) Men, du får bare pakke ned bildene med winzip så kan jeg sikkert motta de fleste og se igjennom de selv om du ikke vil bruke tid på det. Synd at nextgentel sliter med modemer da men du får håpe det går i orden fort..  adsl er luksus, selv på tregeste tilbudet fra nextgentel..  :)

 #372  av PÃ¥l
 
Markus: Æsj du slo meg i antall bilder av MR2. Har bare 449  ;)

 #374  av MR2turbo
 
Oj, da må jeg laste ned noen flere sånn at du ikke tar meg igjen !  :D  ...så du har sittiet å surfet litt du og?

 #379  av PÃ¥l
 
Markus: Du kan si at jeg har surfa litt ja :) hver bidige gang jeg er på nettet er MR2 det eneste jeg ser etter. Er hekta, men det er vel ikke så rart?  :p

Kikker også mye etter videoer. Holdt på å laste ned en langtidsvideo fra inni en Turbo, men serveren brøt sammen, så jeg ble avbrutt. etter det kunne jeg på liv og død ikke finne den igjen. Du har vel ikke noen langfilmer? og hva med "MR2DIE4 - The Extreme Machines", har du sett den?