TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • angÃ¥ende streng moderering av forumet

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #131925  av CelicaTurbo
 
Jeg har prøvd å holde en litt synlig profil med tanke på å opplyse om forumets regler og be folk om å respektere disse reglene, og dette ble gjort i posten for å sette et synlig eksempel i håp om at alle tenker seg om ved posting, men etter noen tips og samtale har jeg kommet frem til at denne fremgangsmåten fører til at forumet kan oppfattes mindre vennlig og det blir et større gap mellom meg/moderatorene vs resten av brukerne. Det er ikke spesielt heldig. Derfor tar jeg alt slikt mas i PM's fremover, og vil prøve å sette en mer flytende grense for hva jeg vil reagere ovenfor. Jeg håper dette blir det beste for forumet og forumets brukere ;) Jeg vil fremdeles prøve å holde samme strenge linje under Kjøp&Salg og Firma, mens det som tidligere er fritt frem i Småprat/Off-Topic ;)

 #131940  av chris
 
Jeg synes det er bra du har kjørt en streng linje ang emnetekst.. er jo helt håpløst å bla seg gjennom "hjeeeeelp" og "va er dete?????" og "faaaaaan" og "vorfor e det sån?"
:roll:

 #131955  av richeros
 
helt enig med det som blir sagt her.

 #131958  av kaimagne
 
Absolutt enig meg de andre her! Jeg har etterhvert blitt en liten "forumhore" som raser rundt på diverse forum, og ingen er så veldresserte og bra drevet som dette!

Stå på, kjør samme linje! Moderatorene her gjør en veldig bra jobb!

 #131960  av Lilli
 
Er jo veldig greit med en konkret emnetekst under de forskjellige temaene, som sikkert gjør søk etter div lettere.
Men det er jo et "sosialt" forum og, da er jo "off topic" greit å ha for komentarer og andre "diskusjoner" :wink:

 #131980  av CelicaTurbo
 
Det blir fremdeles håndheving av forumregler, også rundt emntetekst osv men det blir ikke like synlig rett og slett for at forumet ikke skal fremtre som rene politistaten (som mange andre forum gjør) ;)