TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Feilmelding ved sendig av PM

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #132862  av Fredrik
 
Fikk denne feilmeldingen når jeg skulle sende en PM...
Kode: Velg alt
Couldn't get mail server response codes

DEBUG MODE

Line : 151
File : smtp.php
Regner med at det er en feil på en av serverene og ikke hos meg... ;)

 #132873  av Fredrik
 
Sikker på at det er samma feilmelding? Står to forskjellige nummere der...

 #132879  av Lilli
 
Har opplevd det der en gang eg og men sjekka og alt var ok! :wink:
Fikk den feilmeldinga nå og :shock:

 #132892  av Christian
 
Har også fått den meldinga endel i dag, både ved sending av pm og vanlig posting.

 #132948  av CelicaTurbo
 
Fredrik skrev:Sikker på at det er samma feilmelding? Står to forskjellige nummere der...
er samme feilmelding og samme grunn ja. Forskjellen i linjetallet er trolig pga at det ene eksempelet kommer etter feil ved posting, mens den andre feil ved sending av PM. Samme fil brukes men det er gjerne forskjellige metoder i smtp.php som kalles :)

Jeg antar det er fikset nå, men grunnen er altså at smtp-tjenesten på server er utilgjengelig, i dag pga at admin jobbet med den, men det har også hendt at den har kræsjet ;)

 #133154  av hmhaga
 
CelicaTurbo: Ta bort hele feilsjekken! :D
På Imprezaforumet fikk jeg til og med problemer med nye innlegg, da SMTP-serveren var nede og forumet ikke klarte å sende kvitteringsmailer.

 #133169  av CelicaTurbo
 
mulig det, men det er også uheldig å ikke bli varslet på et vis om at forumet har sluttet å sende epost til de som abbonerer på dette, og det er såpass sjeldent at det skjer ;)

 #133387  av CelicaTurbo
 
ser at problemet fremdeles er der til tider, men har fått en forklaring i dag: det er problemer med Lyse Nett sin DNS som fører til at mailtjenesten på vår server trøbler seg. Ikke at jeg helt ser hvordan men det er forklaringen ihvertfall, trolig er det fikset allerede eller om kort tid.