TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • litt generell info

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #13265  av CelicaTurbo
 
Litt generell info:

- Erling var moderator mens jeg var på ferie og gjorde en bra jobb så han er fremdeles utnevnt som moderator slik at han gjerne kan "moderere" når jeg ikke er tilgjengelig eller oppdager noe..

- Foliemerkene er på gang, jeg har bedt ett firma om pris og prøve og de har lovet å sende meg en prøve på merkene (som Arild designet). Prisen var urovekkende billig så jeg lurer på om de misforstod hva jeg var ute etter men jeg har beskrevet det så nøyaktig at det ikke kan være mulig. Jeg antar jeg får prøven om noen dager og om det ikke stiller til kriteriene vil jeg diskutere det med dem og kontakte et annet selskap. Jeg håper så mange som mulig vil være fornøyd med merkene slik at vi kan reklamere på en synlig måte, ellers, om folk ønsker seg streamere i frontruten får de gi et ord, det er mulig vi kan bruke samme grafikk til dette, eventuellt kan folk ordne dette selv. Jeg selv kommer ikke til å klistre noe i frontruten i min bil rett og slett pga at jeg ikke liker slike merker :)

-Ellers oppfordrer jeg folk til å skrive ut leaflet'ene som Markus designet, filen kan lastes ned fra denne linken og klistres under vindusviskere e.l. :)