TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • forandringer i forumet

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #13284  av CelicaTurbo
 
Som dere ser har jeg utvidet detaljnivået på forumet til flere undergruppet, jeg håper dere kan ta i bruk de nye emnene fort og passer litt på hvor dere poster nye poster :)

 #13286  av Dalan
 
Virker veldig bra spør du meg, virker som fine kategorier :)

Nå gjelder det bare å få fylt opp dem 8)

 #13287  av jan-erik
 
Veldig bra. Hadde tenkt å foreslå dette selv. Ble etterhvert litt vel uoversiktlig på Generelt. Bra sånn som 200SX-OGN har, regner med du har tittet litt dit.

 #13288  av CelicaTurbo
 
har tittet litt dit ja, men har prøvd å få til en ballanse for hva jeg tror vi kan klare å fylle med poster :) Er jo litt lav-sesong nå på sommeren også da..

 #13292  av CelicaGT
 
Faren er vel at det blir masse på mr2 linken og mindre på dei andre, men d må gå. :)
Det vart iallefall mykje meir oversiktlig

 #13294  av CelicaTurbo
 
jeg har flyttet en del av postene men gidder ikke gå gjennom mer enn ett tusen emner for å plassere ting i kategorier, men kommer til å gå et stykke tilbake i tid da :)

 #13309  av MR2turbo
 
Jo dette ble jo veldig bra!! :D har sittet her og syntes at det har blitt litt uoversiktlig i det siste ;)

PS. Keep up the good work, vår ærede webmaster!! Bilde

 #13315  av erling
 
CelicaTurbo skrev:jeg har flyttet en del av postene men gidder ikke gå gjennom mer enn ett tusen emner for å plassere ting i kategorier, men kommer til å gå et stykke tilbake i tid da :)
Ser veldig bra ut, en stor forbedring detta. Jeg kunne jo vært med å flytta litt tråder etter helga om du trenger ekstra hjelp. Bare å gi beskjed. :)

 #13323  av CelicaTurbo
 
er bare å flytte tråder ettersom du føler for det :)

 #13518  av jumbo
 
Dæggern, her hadde det skjedd ting siden sist :D

Ser veldig bra ut, og jeg gleder meg til vi vår stickers

 #13523  av CelicaTurbo
 
har ikke mottatt prøvene på foliemerker enda så det kan ta litt tid ser det ut til :?