TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ts-ogn foliemerkene

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #14058  av CelicaTurbo
 
Jeg har mottatt prøven på foliemerkene nå, av en eller annen grunn mottok jeg bare prøve på svart merke men det lille jeg har studert viser at det ser bra ut. Det er "glossy" svart og er skåret rundt bokstaver osv, ligger mellom to beskyttende papir.

Jeg har ikke prøvd det på bilen enda, vet faktisk ikke hvor jeg skal sette det (og om det er greit lett å få av igjen?) :)

men, for å være sikker på sølv/grå-sølv merket og hvordan den folien kommer til å se ut vil jeg be om noen små prøvebiter av det også. Når vi skal bestille en del merker er det trossalt best å være sikker.

Foreløpig pris er hyggelig billig :D

 #14062  av chris
 
Jepp, best å være sikker. Hyggelig billig, det liker vi ;)
Ellers er jo sølv/sølvgrå som er tingen.

 #14070  av CelicaTurbo
 
sølv/sølvgrå er tingen for alle andre biler enn de som nettopp er sølvgrø, slik som min :)

 #14112  av Erlend
 
Høres bra ut! Liker spesielt det med
hyggelig billig
!
Venter spent på beskjed om hvor jeg skal sende monetære enheter og adresse... :wink:

 #14140  av henningl
 
Vår erfaring er ihvertfall at sølvgrå passer overaskende bra på mange biler :)

 #14145  av CelicaTurbo
 
Er blitt lovet at de sender en prøve på forskjellige grå/sølv-farger nå..

men, oppdaget at ene bokstaven på merket var litt skjev ser det ut til, resten av merket er flott. Når de endelige merkene lages vil jeg så klart ikke ha det så jeg kommer til å sende tilbake merker som ikke er bra nok ihvertfall..

 #14191  av CelicaTurbo
 
Vel, da var det opplett slik at jeg fikk vasket og tørket et område av bilen til å feste merket. Dette er det blanke svarte merket som er aktuellt for de med grå eller lyse biler (dvs ikke mange biler her). Jeg venter prøver på sølvgrå om et par dager. Som dere ser på dette merket er "N" i "OGN" skjev så jeg kommer til å fjerne dette merket til noe annet senere så klart, og kanskje plassere det et annet sted (definitivt ikke bakpå bilen uansett for der er det ikke noe bra plasser).

Ellers, merket er enkelt å plassere: Folien ligger mellom to lag papir, det ene er det lett å se gjennom. Teip hele stasen fast i øverste kant og plasser merket der du vil ha det, løft det deretter opp (teipen fungerer som hengsel omtrent som på en dør) og fjern papiret under merket. Vipp greiene ned igjen (fremdeles med teip som hengsel), dytt det bra intill og sørg for at det sitter og ikke er løst noen steder. Løft av øverste beskyttende papir forsiktig sammen med teipen og folien ligger igjen.

Bilde

Bilde

Bilde

 #14197  av MR2turbo
 
Så jo sjef ut de merkene der :D Den N'en er vel bare en liten produksjonsfeil på prototypen..
Tror at jeg må ha et par til bilen min, jeg :) Men tror at sølv er best for meg..

 #14206  av CelicaTurbo
 
De fleste vil nok ha sølv, jeg tar noen bilder av de prøvene jeg mottar når jeg får dem.. ellers, den malformede bokstaven er nok bare en produksjonsfeil og jeg satser på at det ikke skjer med flere merker, og jeg vil uansett bestille et overskudd med merker og sende tilbake dem som har skader av noe slag..

tror dette blir bra jeg :)

 #14210  av chris
 
Tøft!!! Gleder meg til å feste sånne på bilen min. Er fortsatt usikker på om jeg vil ha på bakruta også da men..

 #14252  av Erlend
 
Ser tøft ut :) Bra plassering over håndtaket der, det likte jeg!
Gleder meg allerede.

 #14255  av CelicaGT
 
Må ha svart. Bilen er sølv met. Grei plass å ha merka på...
hakkje plass i sideruten bak. dei er optatt av ein toyota devil logo :twisted: :twisted:

 #14262  av chris
 
CelicaGT skrev:Må ha svart. Bilen er sølv met. Grei plass å ha merka på...
hakkje plass i sideruten bak. dei er optatt av ein toyota devil logo :twisted: :twisted:
Jeg tenkte på ruta bak jeg.. den som vender bakover ;)

 #14270  av CelicaTurbo
 
Jeg vurderte under sideruten men kom frem til at over håndtaket på døren var best for formene i bilen var mer rettlinjet der :)

 #14278  av CelicaGT
 
Orke ikkje tenke på det før det blir aktuellt. Er litt lat... 8)