TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ts-ogn foliemerkene

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #14279  av CelicaGT
 
chris skrev:
CelicaGT skrev:Må ha svart. Bilen er sølv met. Grei plass å ha merka på...
hakkje plass i sideruten bak. dei er optatt av ein toyota devil logo :twisted: :twisted:
Jeg tenkte på ruta bak jeg.. den som vender bakover ;)

Henviste til bilde fra CElicaTurbo
eg :D
Men bakruta kan bli bra det og..berre ha litt større skrift..Vil ikkje ha nokke i frontruta...Poletiet kjem berre bort og seier at eg må rive d vekk :x

 #14288  av kennethx
 
Ja, bakruten hadde vært interessant. men da må man ha speilvendt? Sånn at man kan klistre det på innsiden?

 #14300  av CelicaTurbo
 
må ha speilvendt ja men det er sikkert ikke noe problem.

Men når allt er klart tar vi et mantall, vi kan undersøke behovet for store merker da men de koster så klart en god del mer..

husk også at bakvinduet til Celica ligger jo så flatt at biler bak vil ha problemer med å lese noe som helst der pga refleksjoner fra skyer/himmel osv..

 #14303  av kennethx
 
Blir vel mer reklame når bilen står i ro da. Lurte på om jeg fikk plass til det rett under det høytmonterte bremselysstipen. Ser sikkert litt sånn skygge effekt av det når jeg bremser da? :)

 #14311  av CelicaTurbo
 
hm, kanskje det? :)

 #14316  av MR2turbo
 
Tror kansje det hadde passet å hatt det nede på sideskjørtet, jeg :)

 #14321  av CelicaTurbo
 
for dem med sideskjørt hadde nok dette passet, eventuellt i nederst halvdel av den "innsunkede" stripen i døren for MR2'eierne :)

 #14339  av chris
 
Jeg tror jeg velger oppe på døra sånn som deg, Kristian. Men bakruta ja.. trenger vel ikke så mye større egentlig, vil ikke dekke hele ruta. og man kan vel like gjerne klistre det på utsiden på samme måte?

 #14350  av kennethx
 
blir mye penere med invendig klistremerke, og mindre fare for at det slites vekk da, med vindusvisker og sånn :)

 #14356  av MRQuoc
 
moro moro moro ! :]

definitivt må jeg ha en slik en :]

 #14361  av CelicaTurbo
 
for dem med vindusvisker på bakruten (celica) er det nok greit å klistre på innsiden ja, på MR2 burde det ikke gjøre noen særlig forskjell :)

 #14365  av chris
 
kennethx skrev:blir mye penere med invendig klistremerke, og mindre fare for at det slites vekk da, med vindusvisker og sånn :)
Har liksom ikke helt det problemet :D

 #14390  av CelicaTurbo
 
nei akkurat.. og ruten din er en smule mindre :)

 #14427  av PoWer Boost
 
hvordan ser et toyota devil merke ut?

 #14429  av chris
 
CelicaTurbo skrev:nei akkurat.. og ruten din er en smule mindre :)
Jepp.. og apropos.. lurer på hva en ny sånn bakrute vil koste.. tror den koster flesk.. pga krummingen i glasset. Men det er utenfor hva denne tråden handler om ;)