TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • angående Need4Speed fildeling, og rent generellt

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #142766  av CelicaTurbo
 
I dag fant jeg det nødvendig å slette en diskusjon her på forumet med tittelen "Need For Speed: Most Wanted er ute :D *torrent*". Det er ikke første gang at det linkes til piratkopiert programvare eller filmer her på forumet men pga en noe tynn lovgivning for ansvarsforholdet så lenge filene ikke lagres på disken her så har jeg myst på disse diskusjonene med meget smale øyne (dere vet, så smale at man nesten ikke ser noe som helst). Men, dette er ikke noe opplæringsforum for piratkopiering av spill/programvare. Folk får klare seg selv eller finne ut av slikt på egenhånd om de ønsker å drive med slike aktiviteter, men at ts-ogn skal fremstå som et hjelpeforum for å bidra til at "alle" kan benytte piratkopierte saker er ikke noe som jeg kan overse i det stille, og når det i tillegg lastes opp programvare til ts-ogn's server hvor programmets eneste hensikt er å gjøre piratenes hverdag lettere, da koker det i skallen min :evil:

Derfor, siden det har vist seg at "frihet under ansvar" holdningen til problemstillingen bare har ført til at friheten strekkes lang utover hva ts-ogn og jeg kan stå ansvarlig for, er det herved skrevet i forumets regler at ingen form for linking til piratsider, torrent-filer osv vil bli godtatt.