TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • søk pÃ¥ kvasir

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #14877  av chris
 
Hvis man søker på "Toyota sportsbil" på kvasir.no får man opp dette:

--
Treff i emnekatalogen 3 oppføringer

Oppføringer:
*Toyota Sportsbil Club Norge [Toyota]

*Toyota MR2 Owners Group Norway [Toyota]

*Bildilla Internett Magasin [Amerikanere]
---

Og første søket på frisøk er:

"1. Velkommen til Toyota Sportsbil Club Norge."


Dette er vel ikke bra vel? Og så burde vi få endra på kvasir at det ikke er m2 gruppe lenger?

Ser ut som de begynner å bli populære, så vi får stå på, og fortsette å vise oss frem

 #14884  av kennethx
 
er noe trix med å legge inn kommentar felt i headeren på frontsiden til domenet. Legg inn alle interesanne ord som Toyoya, Celica, MR2, Sportsbil osv....

Da vil diverse nett søke crawlers plukke dem opp eller noe... Mulig jeg ikke husker dette helt rett :D Noen som gjør det?

 #14906  av CelicaTurbo
 
om du ser på kilden så er denne meta-taggen allerede på forsiden, samt at robot.txt er konfigurert til at roboter skal søke seg videre til de fleste andre filer.. så jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor vi ikke kommer bedre frem på søkemotorer enn som så :?

grunnen til at MR2 står der fremdeles er for å utvide gruppen søkere som treffer disse sidene.. dette domenet peker jo fremdeles hit..

 #14914  av chris
 
CelicaTurbo skrev:om du ser på kilden så er denne meta-taggen allerede på forsiden, samt at robot.txt er konfigurert til at roboter skal søke seg videre til de fleste andre filer.. så jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor vi ikke kommer bedre frem på søkemotorer enn som så :?

grunnen til at MR2 står der fremdeles er for å utvide gruppen søkere som treffer disse sidene.. dette domenet peker jo fremdeles hit..
Det peker hit, men litt av poenget mitt er at det står MR2 Owners Group Norway, ikke Toyota Sportscar osv..

 #14938  av CelicaTurbo
 
ah, da skjønner jeg.. jeg har bedt om endring av det men det ser ut til at jeg må purre ja for det er flere måneder siden jeg sendte inn den endringen :evil: