TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • interesse for nye foliemerker?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

Er du interessert i klubbens foliemerker til din bil?

Ja takk, gjerne det!
80
87%
Nei takk, jeg har allerede!
8
9%
Nei takk, jeg har rett og slett ikke lyst på!
4
4%
 #149027  av CelicaTurbo
 
Er det interesse for at jeg skal bestille inn nye foliemerker? Det er en stund siden jeg har bestilt eller hatt noe spesiellt lager nå, og har kun et fåtall koksgrå merker igjen. Angående foliemerker se informasjonen her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1333


Fargevalg vil trolig bli sølvgrå, sort og chrome, med et fåtall merker i speilvendt form for de som ønsker å klistre på innsiden av glass. Post gjerne andre fargeønsker her i diskusjonen..

Det er mulig prisen blir annerledes men lite trolig noen dramatisk forskjell fra tidligere pris på 26,- pr merke (med unntak av chrome som er dyrere).

 #149035  av kaimagne
 
Trenger Chrome, døra lakkeres på nytt i dag, og da fjerna de merket...

 #149037  av oleb
 
Jeg vil gjerne ha 2stk chrome! :)

 #149043  av Rømmling
 
skal ha 2stk sølvgrå speilvente til vindu

 #149049  av sindrejl
 
chrome er nok det peneste for meg :) 2 stk

 #149050  av Fredrik
 
oleb skrev:Jeg vil gjerne ha 2stk chrome! :)
Samme her :)

 #149053  av James
 
Nei takk, jeg har :wink:

 #149057  av Mr2 Mk2
 
Trenger nytt ja,ettersom jeg har ny bil og de jeg kjøpte for mye sist har jeg gitt vekk :roll:

 #149060  av tojo
 
Jeg vil gjerne kjøpe merker :P 2 sorte. :D

 #149062  av ST205RR
 
Noen som kan legge ut bilder av di forsjellige typene ?

 #149072  av jonny on the spot
 
Tar gjerne to chrome 8)

 #149124  av jumbo
 
2 chrome til meg og :D

 #149130  av Lilli
 
Tja dette er jo noe å tenke på, men sølvfarget bil...hva skal man ha på den...crome...sort??
Hva har dere andre med sølvmet...og vinduene er sota så det er jo ikke aktuelt...

 #149135  av Master
 
Har egentlig som mål å ha bilen helt fri for klisterlapper o.l. (har ikke toyotamerke på engang) men det kan kanskje gjøres et unntak med tanke på ts-ogn.. ;) må tenke på det. Nederst bak på sideskjørt går kanskje til nød..

 #149136  av CelicaGT
 
Kunne tenke meg i rødt visst det var mulig. Skal ha nede på sideskjørtet som på min andre celica.