TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • interesse for nye foliemerker?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

Er du interessert i klubbens foliemerker til din bil?

Ja takk, gjerne det!
80
87%
Nei takk, jeg har allerede!
8
9%
Nei takk, jeg har rett og slett ikke lyst på!
4
4%

 #149150  av ADHD:-)))
 
Hei!!!:-)
2 chrome til meg og !!?:-)

 #149180  av w-master
 
2 crome til meg og :D

 #149310  av CelicaTurbo
 
Det er ingen bestillingsliste det her, men kjekt at folk opplyser om hvilke merke de helst vil ha da ;)

 #149320  av Rømmling
 
som du sier er det ingen bestiling men det er jo interesse for merker.
må de lage ny mal denne gangen eller?

vi du bestiller opp så får du jo solgt dem!

 #149324  av kaimagne
 
Dæsken, Kristian, du må ikke forandre designet nei? Jeg har et merke stående igjen på høyre side, så... ;)

(Forferdelig dyrt å skift eut begge, vettu. I hvertfall 50 kroner)

 #149327  av CelicaTurbo
 
Jeg har ikke tenkt å endre noe design nei, har ikke hatt kontakt med selskapet på over ett år men antar at alt er i orden fremdeles der og er usikker på om de i det hele tatt bruker konstruert mal (aner ikke hvordan de skjærer merkene jeg)..

 #155528  av celica4ever
 
CelicaTurbo skrev:Jeg har ikke tenkt å endre noe design nei, har ikke hatt kontakt med selskapet på over ett år men antar at alt er i orden fremdeles der og er usikker på om de i det hele tatt bruker konstruert mal (aner ikke hvordan de skjærer merkene jeg)..
hei , har du fåt finne ut om vi får bestilt foliemerker?

 #155536  av ErikG
 
Kunne tenkt meg 2 merker i chrome, ett speilvent og ett rett vei

 #155559  av James
 
Tror jeg må ha nytt alikavell... Nå som jeg har fått meg kompressormotor må jeg ha et Supercharger merke der TS merke står nå...
1 svart merke til meg også da! :D

 #155665  av CelicaTurbo
 
hm, det var dette ja.. for mye å huske på for en stakkar gitt :D Har notert det på telefonen så varsler den meg på mandag om at jeg må huske å sjekke opp det der..

 #155674  av Kjelliken
 
:D det var bra skulle hatt noen i sølv ikke crome du kjønner...
kan høre med fler her ut om de er interessert i flere merker og hvilken farge.. kansje jeg skulle hatt et sett i hvitt også.. hmmm...

er vel fire farger og velge mellom hvit, sølv, chrome og sort.. stemmer ikke det?? :roll:

 #155679  av CelicaTurbo
 
det er egentlig et godt utvalg farger tidligengelig men jeg bestiller ikke inn farger som jeg tror kun et ytterst fåtall er interessert i, slik gule merker :D Da blir det jo bare til at jeg sitter på merker som bare en person vil ha og jeg har da kastet bort de pengene ;)

det som har vært tilgjengelig tidligere har vært sølvgrå, koksgrå, blanke sorte, chrome og et fåtall hvite merker på etterspørsel. De aller fleste velger sølvgrå eller chrome, med mindre de selv har en sølvgrå bil.. eiere med røde biler ser ut til å like best sorte merker.

 #155740  av CelicaGT
 
Har svart bil og kunne tenke meg røde merker. Skal ha røde devil merke på bilen. Har lakka calippera røde og har røde puter på selen. :-)

 #161000  av Fredrik
 
Vært stille ei stund her nå.. Any news? :)

 #161338  av CelicaTurbo
 
lite, skortet en del på økonomien pga bilkjøp og bilfiks så har ikke fått bestilt inn.. :oops: