TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bestilling av foliemerker!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #15651  av CelicaTurbo
 
Oppdatert: Ny bestillingsinfo er her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=264374

utdatert info skrev: Da er det klart for bestilling av merker. Send bestilling på giro til meg på:

kontonummer: 5251 11 04874

I beskjedfeltet på giro (eller fra nettbank e.l.) skriv hvor mange sorte og hvor mange sølv merker du ønsker. Ønsker du andre farger skriv dette og beskriv fargen kort (mørk/lys) så kan nok det ordnes på et vis. Om du ønsker merket speilvendt for montering innvendig på glass så merk dette spesiellt. I denne omgang blir det kun bestilling av størrelsen avbildet ovenfor (20.8 x 2.7cm) pga at eventuelle andre merker må prises individuellt. Om dere lurer på hvordan dette blir på bilen så klipp ut en bit i papir i denne størrelsen og prøv.

Et eksempel på bestilling kan se slik ut:

2xgrå + 1xspeilv grå.

Pris for hvert merker er kr26,- og dette skal dekke merket, porto for forsendelse til meg og porto/konvolutt for forsendelse til hver enkelt av dere fra meg.

Jeg vil sjekke hvert merke for uregelmessigheter før jeg sender dem til dere men jeg er blitt lovet fra fabrikant at det ikke vil være noe feil når jeg mottar dem.

Løp og betal!! :D

har dere spørsmål post i denne tråden eller send meg en PM.

Merkene har jeg liggende på dato til enhver tid og jeg redigerer denne posten om jeg mangler spesifikke farger :) Dvs at man kan bestille når man måtte ønske det.

edit: Monteringsanvisning er her :)

edit: Chrome merker er også tilgjengelig for kr 50 pr stykk her :)

edit: 01.06.2005: Er tom for alle speilvendte merker og det begynner nå å skorte på andre merker også. Har følgende merker igjen:

6 koksgrå merker (matt sort med sølvgrå skimmer).

Det vil bli bestilt inn en ny batch merker så snart jeg får litt mer penger på konto.


Bilde
Sist redigert av CelicaTurbo den 26 sep 2007 13:14, redigert 14 ganger totalt.

 #15697  av MR2turbo
 
bestiller i kveld, jeg ;)

 #15724  av Bjørni
 
Hvor lenge vil det vær mulighet for å bestille, tenker hvis noen skulle ha behov for nye klistremerke om f.eks ett halvt å eller noe i den duren?

 #15761  av CelicaTurbo
 
Jeg bestiller nok til at jeg har et lite lager fremmover en stund men håper jo at flest mulig betaler nå da slik at det blir minst mulig last på egen økonomi.

Men, som sakt får jeg en del ekstramerker men de er i hovedsak tenkt på fremtidige medlemmer :)

 #15999  av MRQuoc
 
Done! *sikle*sikle*sikle*

kjapp deg litt'a! :o :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted:

 #16024  av CelicaTurbo
 
bestillingen er sendt så antar jeg får merkene neste uke.. det er værre med betalingene fra dere, har fått et absolutt fåtall innbetalinger :shock: Men, så ille er det ikke, er jo egentlig bare noen dager siden jeg åpnet for bestillinger og det har vært helgedager imellom :)

 #16029  av Amund
 
har vert mer eller mindre uten internett, og nettbank. men skal se på det i natt. Må jo ha slike merker vet du!

 #16053  av erling
 
Jeg har tilogmed gitt tips.. :D:D8)

 #16063  av CelicaTurbo
 
Jeg har fått inn tre innbetalinger, men to av dere har kommentert på forskjellig vis at dere har betalt i går så de kommer også snart. Jeg ser at alle jeg har mottatt hittil faktisk har gitt "tips" på noen kroner ja :) Det er ikke nødvendig men jeg kommer heller ikke til å tilbakebetale eventuell tips så klart :)

 #16076  av MRQuoc
 
jeg tenkte ikke på tips engang jeg :roll: :roll:
kan legge igjen litt gummi i gården din en gang i fremtiden :twisted:

 #16082  av kennethx
 
haha, tips ja. Du kan slippe å sende dem til meg og spare porto. Kan bare få dem i hånden en dag vi treffes :)

 #16205  av Christian
 
Tips hadde faktisk ikke jeg tenkt på heller. Bestillte ett speilvendt også jeg, men så igjennom posten nå....de er jo ikke klare ennå :oops:

 #16254  av CelicaTurbo
 
speilvendt skal gå uproblematisk og jeg mente jeg skrev det ovenfor? Men, kan ikke se å ha mottatt giro fra deg enda Christian men det er jo mulig det tar noen dager :)

 #16274  av MRQuoc
 
kjappa på nå!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13