TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bestilling av foliemerker!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #73704  av lexusmann
 
CelicaTurbo, lurte bare på hvordan merket i bruk, ved polering og sånn...ødelegger man det når man boner??
Greit nok ved vask, da er jo at man er nøye med monteringa at det sitter fast..

 #73748  av CelicaTurbo
 
jeg har ikke hatt noen problemer med at merkene løsner under vask med høytrykksspyler eller voksing med autoglym (flytende), men, jeg mener Amund opplevde at sitt merke løsnet under vask, så vær meget nøye med at området er rent før du klistrer det fast, og jeg tror ikke det er lurt å feste det om det er kuldegrader ute. Jeg har ikke hørt om noen andre enn Amund som har opplevd at merkene har løsnet, men du bør gjerne vise litt ekstra forsiktighet i det området når du vasker, særlig om du bruker bonemaskin tenker jeg.

 #73912  av chris
 
Sitter helt fast hos meg, både på vinduet og metallet. og jeg vasker jo normalt mange ganger hver uke. polering og alt, null problemo

 #73915  av kaimagne
 
CelicaTurbo skrev:Jeg har ikke hørt om noen andre enn Amund som har opplevd at merkene har løsnet, men du bør gjerne vise litt ekstra forsiktighet i det området når du vasker, særlig om du bruker bonemaskin tenker jeg.
Hehe, bare for sikkerhets skyld: Du skal IKKE gå til vaktmesteren på skolen og spørre om du kan få låne gulvbonemaskina hans, fordi du skal bone bilen.
P-O-L-E-R-E er tingen... ;)

 #73966  av CelicaTurbo
 
hehe.. ja det blir kanskje litt feil med boning ja ;)

 #85737  av Toyota4ever
 
Har du noen merker igjen????

 #85745  av GT_rider
 
Det har han nok. Ellers hadde han sikkert gitt beskjed på forumet.
Far forøvrig nettopp bestilt 2 stk av han. Håper jeg får de i løpet av uka.

 #85824  av CelicaTurbo
 
Jeg har sølvgrå, chrome, koksgrå og blanke sorte merker igjen.. ingen speilvendte. Det er ikke så veldig mange chrome, men det er en del sølvgrå.

 #91742  av kaimagne
 
Posta nytt bilde av mitt chrome-merke. Se forrige side (ca 12 november). Ble en del bedre bilde. Og nei, jeg har ikke montert sommerdekk ennå, men det er jaggu meg ikke lang tid igjen... :D
 #94006  av croco-Frod
 
Hei...

Er det fortsatt muligheter for å bestille de foliemerkene til 26,- pr.stykk?? :wink:

Skal isåfall slenge inn en bestilling. 8)

 #94065  av CelicaTurbo
 
Det er det ja, men jeg har noen bestillinger "pending", dvs at en person har meldt at han vil ha mine tre siste sorte merker, men jeg har ikke noen addresse til ham eller fått noen penger enda, og ellers er det en annen som har forhørt seg om jeg har tre chrome, og siden jeg har fire inne så blir det da bare ett stykk igjen av disse om han bestiller. Dvs at jeg trolig kun har inne sølvgrå og koksgrå merker.

 #94067  av mr_2
 
Har du tenkt på å bestille inn mer en gang i fremtiden?
 #94099  av croco-Frod
 
Men det vil si at ettersom du enda ikke har mottatt noen penger eller adresse, så kan jeg bestille 2stk sorte merker, dersom jeg betaler umiddelbart??

 #94100  av sw20
 
kan du sende meg 3 stykk crome??

 #94169  av CelicaTurbo
 
Det blir nok til at jeg må bestille inn flere merker nå ja for det har forsvunnet jevnt den siste tiden. Før jeg kan bestille må jeg derimot se ann situasjonen på jobben, det er noe lønn som lar vente på seg der så jeg er ikke helt sikker på når jeg har råd til å legge ut for en ny batch merker :?

men;

sw20: mine 3 chrome er lovet bort nå jeg har ikke flere igjen til deg dessverre.
croco: jeg har ikke hørt noe mer fra ham som ville ha svarte og det er noen dager siden så er du rimelig snar så sender jeg dem til deg ja.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13