TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bestilling av foliemerker!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #59440  av CelicaTurbo
 
Rød er kanskje en litt vanskelig farge å finne noe som passer til, men sølvgrå, sort eller chrome kan nok passe bra. Jeg husker ikke hvilken farge Kenneth fikk på sin bil men den er jo nylakkert nå og da ble merkene fjernet..

 #59444  av GT4 CS
 
Sølvgrå passer vel ok det? Kan du bare ta imot bestilling her eller vil du jeg skal sende det pr brev?

 #59447  av CelicaTurbo
 
skriv det i innbetalingsgiroen slik det er beskrevet her:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... sc&start=0

Det er mange som har nettbank nå for tiden og da er jo dette ganske enkelt, men gi meg et ord på forumet når du har betalt så gjør jeg klar konvolutten, så vet jeg om jeg skal savne pengene om dem ikke er der på slutten av neste dag :)

 #59450  av GT4 CS
 
Den er i vater. Prata med brodærn nå, han ordner det pr nettbank ikveld. Så da får du en bestilling og penger for to stk sølgrå merker. Må jo ha reklame :D

 #59461  av CelicaTurbo
 
ok, siden din bror betaler, skal jeg da sende merkene til en annen addresse enn hva giroen oppgir? Send meg en PM i så tilfelle :)

 #59516  av GT4 CS
 
Bare og sende dit giroen sier du :D Bruttærn bor ikke langt unna så det går bra :D

 #59986  av GT4 CS
 
Da er merkene her. Litt treg til og gå i postkassa :D Blir pent dette, men får vente til i morgen med og sette de på, er jo nesten minusgrader ute. Kjapp og god levering, dette liker vi :D

 #60019  av CelicaTurbo
 
hehe, bra du er fornøyd men jeg syntes ikke det var så kjapp levering da for jeg synes jeg har vært så glemsk på de merkene de siste dagene :lol:

 #60022  av Dalan
 
Fikk endelig tatt opp og vedtatt at jeg skulle sette på merkene i går jeg..
Det ble kjempebra!
fikk ikke tatt noe bilde men..
Satte de nederst på de små vinduene på siden bak ;)

 #60077  av GT4 CS
 
Da sitter merkene på :D

 #60348  av Jarl
 
Da var merkene på plass :D
Vedlegg
040910_210023.jpg
040910_210023.jpg (27.09 kiB) Vist 4789 ganger

 #60716  av Ace
 
Dalan- har du noe mulighet til å ta et bilde om hvordan det blei???
eller noen andre som har montert på innsiden av de smårutene ? ettersom mine er lagt inn forholdvis mørk film på er det mulig de blir vanskelig å se igjennom :? dvs speilvendte fra innsiden...

 #70690  av kaimagne
 
2 stk chrome montert. Synes det ble bra jeg. :)

Edit: Nytt bilde med nyvasket bil...

Kai Magne
Vedlegg
IMG_1290.JPG
IMG_1290.JPG (233.62 kiB) Vist 4388 ganger
Sist redigert av kaimagne den 28 feb 2005 23:36, redigert 1 gang totalt.

 #73593  av saftisme
 
Mye var det for crome merkene? jeg skal ha 2 stk :)
skjønte ikke helt åssen jeg skulle betale for jeg er dum i huggu.
Tenkte jeg skulle betale over netbank.
Skal jeg bare betale summen til det kontonr ? og skrive hva jeg skal ha i tekst feltet.. Jeg burde vel skrive adr mi en plass også?

*dritten meg*

 #73668  av CelicaTurbo
 
betal gjerne med nettbank ja, og chrome koster 50,- per merke. Når du betaler til oppgitt konto så skriver du i meldingsfeltet i betalingen hva du bestiller. Addressen din ser jeg på innbetalingsblanketten som jeg får, men du kan jo alltids sende meg en PM med addressen også (siden du sa du var litt forumnoob i en annen post: du sender meg PM ved å trykke på knappen PM direkte under dette inlegget mitt ;) )
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13